رویکرد خبرگزاری مهر دغدغه‌مندانه و مطالبه‌محور است


رویکرد خبرگزاری مهر دغدغه‌مندانه و مطالبه‌محور است

کرمانشاه- مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه حل مشکلات مردم باید در اولویت رسانه‌ها باشد، گفت: رویکرد خبرگزاری مهر دغدغه‌مندانه و مطالبه محور است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حیدری مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه صبح پنجشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری مهر استان کرمانشاه با مدیر و خبرنگاران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

علیرضا حیدری مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه در این نشست با تشکر از این رسانه برای رویکرد مطالبه محور و نیز اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی‌های لازم در حوزه دامپزشکی و سلامت مردم، اظهار کرد: اصحاب رسانه همیشه زبان گویای ادارات و دستگاه‌های دولتی بوده و هستند که با ارائه مطالب و اخبار سبب روشنگری و اطلاع رسانی می‌شود.

وی با تاکید بر افزایش تعاملات بیشتر دستگاه‌های اداری و فعال با اصحاب رسانه، افزود: تاکنون خبرگزاری مهر در راستای تعاملات و نگاه دغدغه‌مندانه خود در حوزه رسانه‌ای خود بسیار خوب عمل کرده و شایسته تقدیر و تحسین است که در زوایا و ابعاد گوناگون مطالبات کاربردی همراه بازخوردهای قابل توجهی در کارنامه خود دارد.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به هفته دولت و تبریک این هفته به دستاوردهای یکساله این مرکز پرداخت و تصریح کرد: فعالیت‌های حوزه دامپزشکی به طور کلی در ۲ بخش پرورش دام، طیور و آبزیان با عنوان رصد و پایش آنها و همچنین فعالیت در بخش تولید فرآورده‌های خام دامی خلاصه می‌شود.

رویکرد خبرگزاری مهر دغدغه‌مندانه و مطالبه‌محور است

حیدری بیان کرد: طی سال گذشته خدمات رایگان به دامداران برای واکسیناسیون بیش از ۱۵ میلیون دام سبک و سنگین برای بیماری‌های مشترک مانند تب برفکی، طاعون و… داده شد.

وی با اشاره به اینکه نظارت لازم بر بخش‌ها و واحدهای جوجه‌ریزی انجام می‌گیرد، خاطر نشان کرد: در این واحدها نظارت بهداشتی لازم هم از لحاظ فنی و هم از نظر شرعی ناظران حضور فعال دارند.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه تاکید کرد: با توجه به شیوع بیمارهایی بین دام و طیور طی سال گذشته تاکنون رخ داده فعالیت‌های لازم از جمله رصد و پایش، انجام آزمایشات، واکسیناسیون و نمونه گیری و پیشگیری از سوی تیم‌های ناظر و اجرایی انجام شده است.

حیدری اشاره‌ای نیز به کشتارهای غیرمجاز در استان کرمانشاه داشت و عنوان کرد: برای جلوگیری از این کشتارهای با توجه به دستورالعمل‌های موجود و تقسیم وظایف بین چندین دستگاه و ارگان نیازمند همکاری و همت همه این دستگاه‌ها هستیم تا از فعالیت متخلفین جلوگیری شود.

وی ادامه داد: عدم همکاری مردم در استان کرمانشاه نیز یکی دیگر از عوامل افزایش فعالیت متخلفین حوزه کشتار غیر مجاز شده چراکه مردم باید بدانند دام‌هایی که به صورت غیر مجاز ذبح می‌شوند به واسطه غیر بهداشتی بودن نحوه ذبح و توزیع آنها عامل اصلی انتقال بیماری از دام به انسان‌ها هستند.

رویکرد خبرگزاری مهر دغدغه‌مندانه و مطالبه‌محور است

مدیرکل دام پزشکی استان کرمانشاه به فعالیت تیم‌های دامپزشکی به روستاها و مراکز آموزشی در استان کرمانشاه اشاره کرد و ادامه داد: این تیم‌ها به منظور فرهنگ‌سازی و ترویج اطلاعات لازمه در حوزه مبارزه با انواع بیماری‌های مخصوص دام و طیور و نیز بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و طیور به آموزش چهار هزار نفر روز پرداخته‌اند.

حیدری در پایان با اشاره به ارائه خدمات و انجام نظارت‌ها در ایام اربعین پرداخت و افزود: اکیپ‌های نظارتی به طور مستمر بر کشتارهایی که در موکب‌ها برای پخت نذری صورت می‌گیرد بازدید می‌کنند و در هر شهرستانی که موکب بر پا می‌شود اداره دامپزشکی هر شهرستان موظف به رصد و بازرسی تا پایان اربعین را بر عهده دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022