بهره برداری از طرح توسعه ساختمان دادگستری مهریز


بهره برداری از طرح توسعه ساختمان دادگستری مهریز

یزد- با حضور معاون مالی، عمرانی و پشتیبانی قوه قضاییه، طرح توسعه ساختمان دادگستری مهریز به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم شاهرخیان، معاون مالی، عمرانی و پشتیبانی قوه قضاییه در سفر به مهریز ابتدا با حضور در دادگستری شهرستان مهریز طرح توسعه ساختمان دادگستری شهرستان مهریز را افتتاح کرد.

این طرح با زیربنای ۷۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر شش میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

شاهرخیان در جمع مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی مهریز گفت: با برنامه ریزی انجام شده در سفر رئیس قوه قضائیه به استان یزد، مصوبات خوبی برای تامین بخشی از نیازهای دادگستری شهرستان مهریز و استان یزد در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه با حضور در نشست شورای اداری شهرستان در جمع مدیران و مسئولان مهریز با اشاره به حجم ورود بالای پرونده به دادگستری گفت: سالیانه بیش از چهار میلیون پرونده به دادگستری ها برای رسیدگی ارسال می‌شود.

شاهرخیان از بکارگیری هوش مصنوعی در دستگاه قضا و در روند بررسی پرونده ها خبر داد و گفت: با توجه به اینکه برای رسیدگی به پرونده ها با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم و در راستای اجرای سند تحول، اقدامات گسترده‌ای برای استفاده از فن آوری هوش مصنوعی در دست اقدام است که بخشی از آن اجرایی شده و به زودی عملیاتی می شود.

وی ادامه داد: با عملیاتی شدن این طرح مردم شاهد ،دقت و تسریع در روند رسیدگی پرونده‌های قضایی خواهند بود.

غبارروبی گلزار شهدای گمنام شهرستان و تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه ادارات شهرستان مهریز از دیگر برنامه‌های سفر شاهرخیان به مهریز بود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


اقامه نماز عیدقربان در مسجد جامع مهریز/برپایی دعای عرفه در 25مسجد