روزانه 28 هزار نفر از مرز مهران تردد می کنند


روزانه 28 هزار نفر از مرز مهران تردد می کنند

ایلام-استاندار ایلام گفت: روزانه ۲۸ هزار نفر از مرز مهران تردد می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا روز جمعه در نشست ستاد اربعین استان که با حضور استاندار البرز، سردار شمشیری نماینده ستاد مرکزی اربعین کشور در مهران و مجموعه اعضا ستاد در فرمانداری مهران برگزار شد، با اشاره به اینکه استانداری البرز در اربعین کمک کار استان در برگزاری مراسم اربعین است اضافه کرد: امروز با حضور استاندار البرز از زیرساخت‌های اربعین در استان بازدید به عمل می‌آید.

استاندار ایلام در ادامه ضمن تقدیر از تلاش خستگی ناپذیر تمامی عوامل درگیر در کار اربعین استان گفت: مهمترین موضوع در حال حاضر بحث مواکب است و باید از امروز و فردا این مواکب برای خدمت رسانی به زوار فعال شوند.

وی در ادامه به استقبال بالای زوار از مرز بین المللی مهران اشاره کرد و بیان کرد: با توجه به اینکه روزانه حدود ۲۸ هزار زائر از مرز مهران تردد می‌کند لازم است مواکب زودتر از موعد فعال شوند.

بهرام در ادامه از چهار خطه کردن مسیر ایلام به مهران در مراحل نهایی خبر داد و گفت: عرشه پل صلواتی نیز امروز نصب می‌شود و ظرف دو روز آینده بتن ریزی شده و حداکثر تا ۶ روز آینده زیر بار ترافیک می‌رود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: ارزاق به میزان لازم تأمین خواهد شد و مسائل مربوط به تأمین ارزاق، خوراک و بهداشتی و … با معاونت امور اقتصادی استانداری است و ایشان از امروز مسؤلیت این امور را برعهده خواهند گرفت.

رئیس ستاد اربعین استان در ادامه از تشکیل قرارگاه اربعین استان به ریاست معاون سیاسی و امنیتی استانداری خبر داد و گفت: هر یک از کمیته‌های ۱۸ گانه اربعین یک نفر را به این قرارگاه معرفی می‌کنند و هر شب در نشست مربوطه حضور می‌یابند.

وی افزود: پایش و رصد روزانه امور اربعین در دستور کار قرارگاه اربعین قرار می‌گیرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان