توسعه خدمات در مناطق محروم اولویت دولت است/ حل مشکلات «طولیان»


توسعه خدمات در مناطق محروم اولویت دولت است/ حل مشکلات «طولیان»

دهدشت_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش و اولویت دولت برای توسعه خدمات و رفع مشکلات مردم در روستاها و مناطق محروم است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی احمد زاده ظهر جمعه در بازدید از روستای طولیان، با اشاره به بکارگیری نیرو در پتروشیمی‌های کهگیلویه، افزود: مسئله بومی و غیر بومی بین روستاها وجود ندارد، همه شهرستان نسبت به پتروشیمی بومی محسوب و به یک اندازه از این امتیاز بهره مند هستند.

وی موضوع بومی و غیر بومی استخدامی‌ها را از سهمیه‌های شهرستانی، استانی و ملی عنوان کرد و گفت: نزدیکی یک روستا به محل پتروشیمی دلیلی برای داشتن سهمیه‌ای ویژه‌ای نیست و چنین چیزی نداریم.

استاندار با اشاره به جذب نیرو در دو پتروشیمی کهگیلویه گفت: استخدام نیرو کاملاً قانونی و مطابق با دستورالعمل‌های اعلام شده انجام خواهد گرفت.

احمدزاده استفاده از کارگر ساده در پتروشیمی‌ها را متناسب با نیاز و زمان کارگاه‌ها بیان و تاکید کرد: این افراد در زمان افتتاح پتروشیمی به عنوان نیرو جذب نمی‌شوند و مراحل قانونی باید طی شود.

احمد زاده در پاسخ به درخواست مردم طولیان برای احداث فضای ورزشی گفت: در صورت تأمین زمین مورد نیاز برای احداث فضای ورزشی، این مهم در دستور کار قرار خواهد گرفت.

احمدزاده به مشکلات مطرح شده روستای طولیان در حوزه کشاورزی اشاره کرد و گفت: لازم است نسبت به رفع این مشکلات از جمله جاده بین مزارع و خانه ترویج اقدامات لازم صورت گیرد.

استاندار در خصوص فضای سبز روستا، اظهار داشت: بنیاد مسکن در این روستا حاضر و با کارشناسی و بررسی‌ها، اقدامات لازم انجام شود.

وی تاکید کرد: رفع مشکلات روستاهایی که ۵۰ درصد بهسازی آنها انجام نشده، در سریع‌ترین زمان ممکن محقق شود.

احمدزاده خاطر نشان کرد: خدماتی مانند آتش نشانی یا اورژانس جاده‌ای نیازمند داشتن برخی شرایط است که باید این موارد بررسی و در صورت داشتن شرایط اقدام شود.

وی تاکید کرد: باید روشنایی روستا حداکثر تا دو هفته آینده باید به طور کامل انجام شود.

احمد زاده با توجه به موضوع اشتغال و استخدام در دستگاه‌های دولتی، بیان داشت: نه با توصیه من انجام می‌شود و نه توصیه آقای موحد به عنوان نماینده مجلس، بلکه با روند قانونی و در صورت اعلام نیاز دستگاه‌ها و برگزاری آزمون استخدامی انجام می‌گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ چهره شوکه کننده بازیگر نقش الیور توئیست در 72 سالگی