دولت سیزدهم صادق و مسئولیت پذیر است


دولت سیزدهم صادق و مسئولیت پذیر است

ساری- استاندار مازندران صادق الوعده و مسئولیت پذیری را از شاخصه ها و ویژگی های دولت مردمی سیزدهم بیان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور پیش ازظهر جمعه در مراسم افتتاح تالار مرکزی ساری با اشاره به صادق الوعدبودن دولت مردمی سیزدهم اظهار داشت: یکی از شاخصه‌های دولت صادق الوعدبودن است و باید به وعده‌ها عمل شود.

وی گفت: رئیس جمهور تاکید کردند که هیچکس نباید به مردم موضوعی اعلام کند که توان انجام را نداشته باشند و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وعده تکمیل تالار مرکزی ساری طی یکسال را داده بود که این وعده محقق شده است.

وی با اشاره به شاخصه‌های مهم دولت، مسئولیت پذیری را از جمله ویژگی‌ها ذکر کرد و گفت: دولت شانه خالی نمی‌کند و مسئولیت را خواهد پذیرفت.

استاندار مازندران با بیان اینکه تالار مرکزی در مرکز استان برای تعالی استان تشکیل شده است، خواستار تکمیل زیرساخت‌های فرهنگی استان شد و با اشاره به جانفشانی‌های مردم استان در جبهه دفاع مقدس و دفاع از حرم و خان طومان گفت: مازندران در عرصه‌های مختلف درخشیده است و جوانان استان در رتبه‌های علمی، المپیادها و غیره حائز رتبه‌های برتر هستند.

حسینی پور گفت: در عرصه فرهنگ و ادب نیما یوشیج می‌درخشد و جلوی منزل و موزه این شاعر، خودروی ری را رونمایی شده است.

وی همچنین به ثبت روز ۱۴ آبان به عنوان روز مازندران در تقویم ملی اشاره و از تلاش‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این بخش تقدیر کرد.




تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان