اربعین جلوه‌ای از اسلام سیاسی است/ قدرت نمایی محور مقاومت


اربعین جلوه‌ای از اسلام سیاسی است/ قدرت نمایی محور مقاومت

مهدی‌شهر - امام‌ جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه اربعین جلوه‌ اسلام سیاسی است، گفت: اربعین در واقع همایشی برای نمایش قدرت مسلمانان است چرا که اهل تسنن و مسیحیان هم در این راهپیمایی حضور دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد بارانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مهدی شهر به میزبانی مصلای این شهرستان ضمن بیان اینکه کاروان اربعین آماده زیارت امام حسین (ع) است، بیان کرد: این سفر آثار و برکاتی دارد که یکی از آنها بعد بین‌المللی این رویداد عظیم معنوی و خودجوش مردمی است. اربعین در واقع همایشی برای قدرت تشیع و مسلمانان است چرا که برادران اهل تسنن و مسیحیان هم در این راهپیمایی شرکت می‌کنند و لذا این راهپیمایی عظیم همایشی برای قدرت نمایی دین خدا است.

وی با بیان اینکه حضور مردم با دین و ملیت‌های مختلف نشان از تأثیرگذاری امام حسین (ع) بر قلوب دارد، افزود: راهپیمایی اربعین در واقع قدرت محور مقاومت است که سیلی بر گوش استکبار گران می‌زند چرا که آنان از اجتماعات مردم مسلمانان در هراس هستند.

همایش عظیم اربعین پیام بین‌المللی دارد

امام‌جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه اربعین جلوه‌ای از اسلام سیاسی است، بیان کرد: برخی سران مرتجع منطقه دین را از سیاست جدا می‌دانند و این یعنی تمام منافع یک کشور توسط استکبار گران به یغما ببرد در حالی که دین هم برای سعادت دنیا و هم آخرت برنامه دارد.

بارانی با بیان اینکه دین هم عزت و هم استقلال را به مردم هدیه می‌دهد، ابراز کرد: همایش عظیم اربعین پیام بین‌المللی دارد که تشیع جلوه‌ای از اسلام سیاسی است که می‌تواند سعادت دنیا و آخرت افراد را تأمین کند.

وی با اشاره به در پیش بودن ۱۷ شهریور، گفت: بارها رهبر معظم انقلاب اسلامی به جهاد تبیین اشاره دارند چرا که دشمنان روی چند محور عملیات روانی انجام می‌دهد نخست تطهیر شاه و رضا خان است و ۱۷ شهریور دقیقاً موضوعی است که تبیین آن می‌تواند ذات واقعی پهلوی را برای نسل جوان امروزی به نمایش بگذارد. شاهی که در روز ۱۷ شهریور ماه میدان ژاله تهران را با خون مردم قرمز کرد.

باید مسائل را تبیین کرد

امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه باید این مسائل را برای جوانان بیان کرد، تاکید داشت: باید حوادث انقلاب را برای نسل جوان تبیین کرد تا بدانند که چه جنایت‌هایی از سوی کسانی که امروز مدعی حقوق بشر هستند، در قبال ملت ایران اسلامی رخ داده است.

بارانی با بیان اینکه ناکارآمدی نظام و تصویر سازی غلط از وضعیت کشور، دومین هدف جنگ روانی دشمنان است، گفت: امروز در حوزه سیاسی و بین‌الملل به جایی رسیده‌ایم که پهپاد به روسیه صادر می‌کنیم و این عزتمندی ایران اسلامی است حال آنکه دشمنان آدرس غلط و اشتباه درباره ریشه مشکلات می‌دهد.

وی با بیان اینکه سومین هدف دشمنان ارائه آدرس اشتباه از ظرفیت‌ها و فرصت‌های نظام است، افزود: تلاش دشمن در جهت این است که قدرت خودش را غیر قابل شکست بداند حال آنکه امروز آمریکا رو به افول است و ماجرای اوکراین این امر را تصدیق کرد و حتی آمریکا و انگلستان در تأمین سوخت خود مشکل دارند لذا مجبور هستند که از قلدری کوتاه بیایند و این پیروزی مردم ما است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین