توسعه زیرساخت های سلامت در مازندران نیازمند حمایت خیران است


توسعه زیرساخت های سلامت در مازندران نیازمند حمایت خیران است

چالوس- معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی زیرساخت های مازندران را در حوزه سلامت خوب توصیف کرد و گفت: تقویت و توسعه آن نیازمند حمایت خیران است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز رحیمی پیش ازظهر جمعه در مراسم افتتاح مرکز جامع سلامت هچیرود با بیان اینکه حوزه سلامت مازندران زیرساخت‌های خوبی برای توسعه دارد، توسعه آن را نیازمند حمایت خیران دانست و گفت: مشارکت کریمانه خیران حوزه سلامت سبب ارتقای سطح خدمات سلامت به مردم می‌شود.

وی با اظهار اینکه حمایت و جلب رضایت خیران برای مشارکت در پروژه‌های حوزه سلامت بسیار حائز اهمیت است، افزود: خیران افتخار حوزه سلامت کشور هستند و موانع اداری برای مشارکت خیران در حوزه سلامت باید رفع شود.

وی تصریح کرد: مشارکت خیران فرصت خوبی را برای خدمت بهتر به مردم درپی خواهد داشت.

سید حبیب کاظمی معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز گفت: اعتبارات استانی حوزه سلامت استان با ارائه خدمات این بخش همخوانی ندارد و خیران سلامت در این مسیر به رغم سختی‌ها، خسته نمیش شوند.

وی افزود: شاخص‌های اعتبارات و بودجه استانی در حوزه سلامت نسبت به ارائه خدماتی که به مردم استان و کشور می‌دهد، همخوانی ندارد.

وی افزود: ۳۳۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت هچیرود هزینه شد که ۲۳۰ میلیارد ریال از سوی مجمع خیرین سلامت چالوس و ۱۰۰ میلیارد ریال از سوی شهرداری هچیرود هزینه شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


اعضای یک باند قاچاق سلاح و مهمات در مازندران دستگیر شدند