بهره برداری از 832 پروژه بهداشتی در کشور


بهره برداری از 832 پروژه بهداشتی در کشور

چالوس- معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورگفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۸۳۲ پروژه بهداشتی بهره برداری شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز رحیمی عصر جمعه در بازدید بازدید از طرح‌های بهداشتی شهرستان چالوس شمار پروژه‌های درمانی در دست ساخت را پنج هزار و ۵۰۰ طرح ذکر کرد و گفت: با تکمیل این طرح‌ها ۱۲ میلیون مترمربع به فضاهای بهداشتی افزوده می‌شود.

وی با اظهار اینکه با ساخت پروژه‌های طرح ۴۸ هزار و ۵۰۰ تخت درمانی افزوده می‌شود، گفت: از ابتدای دولت تاکنون هزار و ۱۰۷ پروژه بهداشتی اجرا شد که ۸۳۲ طرح بهره برداری شده است.

رحیمی ارتقای نظام زیرساختی بهداشت و تکمیل دو هزار طرح بهداشتی با اولویت مناطق محروم کم برخوردار را از جمله برنامه‌های دولت بیان کرد و با اشاره به اجرای طرح پزشک خانواده در مازندران و فارس گفت: طرح پزشک خانواده به زودی در مجلس ارائه می‌شود تا ارائه خدمات در بخش بهداشت ساختارمند و منظم تر شود.

حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز با اظهار اینکه دو هزار سمن خیریه در کشور تشکیل و ثبت شده است، گفت: این خیریه‌ها ۱۰ هزار میلیارد تومان سالانه در بخش سلامت و درمان هزینه می‌کنند.

دبیرکل مجمع خیران سلامت کشور میزان کمک خیران و سرمایه گذاری آنان در بخش‌های مختلف سلامت را تاکنون ۱۲۰ هزار میلیارد ریال اعلام کرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان