تامین اعتبار ایستگاه برق «دژکوه» /مدارس «سوق» تجهیز می شوند


تامین اعتبار ایستگاه برق «دژکوه» /مدارس «سوق» تجهیز می شوند

دهدشت _ استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتبار لازم برای ایستگاه برق «دژکوه» گرفته شده و تا اردیبهشت سال آینده ساخته و به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی احمد زاده عصر جمعه در بازدید از منطقه سوق، افزود: تلاش خواهیم کرد تا با نیاز سنجی، مشکلات را برطرف کنیم.

وی با اشاره به ناپایداری برق کهگیلویه و بخش سوق، گفت: اعتبار لازم برای ایستگاه «دژکوه» گرفته شده و تا اردیبهشت سال آینده ساخته و به بهره برداری کامل می‌رسد.

احمد زاده با اشاره به محور شهید طیب «طریق الطیب» تصریح کرد: نزدیک به ۱۷ کیلومتر از این جاده زیر سازی و در آستانه آسفالت قرار گرفته است.

وی سد آبریز را آینده توسعه کهگیلویه خواند و گفت: از مطالبه و حقوق خود کوتاه نمی آییم.

استاندار تصریح کرد: منطقه با مشکل آب آشامیدنی مواجه است و با حمایت مردم، مطالبه‌گر احداث سد آبریز هستیم.

احمد زاده سد آبریز را از حقوق اصلی کهگیلویه عنوان کرد و گفت: طرح آبرسانی به چهار شهر کهگیلویه بزرگ تأمین اعتبار شده و با سرعت خوبی که دارد پیش‌بینی می‌شود اوایل سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری برسد.

استاندار بخشی از مطالبات مردم سوق را آبرسانی به ایدنک دانست و گفت: با توجه به تنش آبی در قسمت حومه غربی دهدشت و تأمین آب از پروژه ایدنک، تلاش خواهیم کرد که با اتمام این پروژه مشکلات آبی آنها به حداقل برسد.

وی بیان داشت: برای حل مشکل آب آشامیدنی لیکک در این چند ماهه دولت به اندازه ده سال کار انجام داده است.

احمد زاده خاطر نشان کرد: از متمم سفر ریاست جمهوری، ۵۰۰ میلیارد تومان را به ۳ هزار میلیارد تومان افزایش دادیم و ۹۰۰ میلیارد هم از قِبَل بحث آب گرفتیم.

وی بر ایمن‌سازی جاده‌های سوق توسط راه و شهرسازی تاکید کرد و گفت: با ساخت نیوجرسی ۳ کیلومتر از این مسیر مجهز و ایمن می‌شود.

احمدزاده خطاب به مردم سوق با بیان اینکه هر کاری برای رضایت مردم انجام می‌دهم، گفت: تأمین تجهیزات مدارس سوق از خواسته‌های مردم است.

وی تصریح کرد: در دیدار با وزیر آموزش و پرورش علاوه بر اختصاص تجهیزات، مبلغ ۵ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات اختصاص داده شده و مدارس سوق تا قبل از مهرماه مجهز می‌شوند.

احمدزاده همچنین در بازدید از روستای راک از مسئولان آب، برق، گاز و بنیاد مسکن خواست مشکلات روستاهای کوشک، چغل، تراب، دوریزگون و دشت مازه را بررسی و حل و فصل کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مراکز آموزشی 4 شهرستان خوزستان غیرحضوری شد/ شناور شدن ادارات تا ساعت 9