پیشنهاد صداوسیما به خوردن حشرات برای جایگزین پروتئین +عکس


پیشنهاد صداوسیما به خوردن حشرات برای جایگزین پروتئین +عکس

کاربران ایرانی به پیشنهاد صداوسیما برای جایگزینی پروتئین با حشرات، واکنش‌های منفی نشان دادند.

به گزارش اسپوتنیک، پیشنهادی که از سوی خبرگزاری صدا و سیما در رابطه با جایگزینی پروتئین به مردم پیشنهاد شده بود و عنوان کرده بود که برای تأمین پروتئین به سراغ حشرات بروند، با انتقادات بسیار فراوانی همراه شده است و به دنبال این واکنش‌های انتقادی، این خبرگزاری ناچار به حذف این خبر شد.
کاربران عنوان می‌کنند علاوه بر این پیشنهاد توهین‌آمیز، عکس انتخاب شده توسط خبرگزاری صداوسیما هم قابل توجه و تامل است. از طرفی این روزها صدا و سیما مدیر مشخصی ندارد، هر چند با وجود مدیر نیز شاهد موارد این چنینی بسیار، بوده‌ایم.
بسیاری از کاربران هم ضمن تاکید به توهین‌آمیز بودن این پیشنهاد عنوان می‌کنند در حالی که بایستی مسائل به خوبی در رسانه ملی مطرح شود و برای حل آن اقدام کنند، این چنین ناشیانه با موارد حساس برخورد می‌کنند و متاسفانه این اولین بار نیست که تلویزیون ایران در برابر گرانی مواد غذایی به مردم جایگزین‌هایی را پیشنهاد می‌دهد و یا از مردم می‌خواهد که از خوردن این مواد غذایی امتناع کنند.
غالب کاربران پیشنهاد خبرگزاری صدا و سیما برای تأمین پروتئین با جایگزینی حشرات بسیار شرم‌آور است و بهتر است به جای حذف خبر، این خبرگزاری به طور رسمی از مردم شریف ایران عذرخواهی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تلویزیون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز معلم مبارک به برادرم 1401 + عکس نوشته تبریک روز معلم به برادر