ورکشاپ «عفاف و حجاب» در یاسوج برگزار شد/ تکیه بر فرهنگ عشایری


ورکشاپ «عفاف و حجاب»  در یاسوج برگزار شد/ تکیه بر فرهنگ عشایری

یاسوج_ مسئول واحد تجسمی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری ورکشاپ یکروزه «عفاف و حجاب با تکیه بر فرهنگ عشایری» در یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرسول شریفی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: این کارگاه به همت واحد تجسمی و با مشارکت معاونت فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکراستان در سالن جلسات دارالقرآن شهر یاسوج و با هدف اثر بخشی هویت و فرهنگ غنی عشایری و سویه های پر رنگ آن در مفاهیم کاربردی عفت و پاکدامنی در اجتماع کنونی برگزار شد.

وی ابراز داشت: در این کارگاه ضمن بررسی مفاهیمی مرتبط و رابطه‌های تاریخی آن از دیرباز تاکنون در فرهنگ عامه و همچنین تعمیم این مبحث مهم و خلأ آن در جامعه امروزی مورد توجه قرار گرفت.

مسئول واحد تجسمی حوزه هنری استان تصریح کرد: هنرمندان شرکت کننده تلاش داشتند تا با توجه به چنین گزاره‌های کلیدی در فرهنگ ملی و مذهبی کشورمان آثاری در بخش پوستر طراحی کنند.

وی ابراز داشت: آثار خلق شده توسط هنرمندان این کارگاه قراراست در آینده نزدیک در سطح شهر یاسوج در معرض دید عموم علاقمندان قرار بگیرد.

شریفی با اشاره به حضور مسئولان در این کارگاه آموزشی، گفت: در حاشیه این کارگاه معاونت سیاسی و اجتماعی استاندار، معاونت امور بانوان و خانواده استاندار و جمعی دیگر از مسئولین از این کارگاه بازدید بعمل آوردند.

شریفی گفت: این آثار در فضای عمومی و بیلبوردهای سطح شهرهای استان به نمایش در خواهند آمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟