نقش اقتصادی گروه‌های جهادی در کشور پررنگ تر شود


نقش اقتصادی گروه‌های جهادی در کشور پررنگ تر شود

بیرجند- رئیس سازمان بسیج سازندگی با تأکید بر اینکه باید نقش اقتصادی گروه‌های جهادی در کشور پررنگ تر شود، گفت: جهادگران ایده‌های نو و مطالبه گری را دنبال کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد زهرایی صبح شنبه در مجمع عالی گروه‌های جهادی با اشاره به اینکه تفکر عاشورایی سرمشق و الگوی انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: آنچه در عاشورا در راستای حاکمیت رهبری دینی محقق نشد در انقلاب اسلامی عینیت پیدا کرد.

رئیس بسیج سازندگی کشور جریان فعالیت جهادی را مولود انقلاب دانست و گفت: این تفکر و جریان ناب در شوراها و کارگروه‌های جهادی به صورت تخصصی خود نشان داده است.

زهرایی با بیان اینکه گروه‌های جهادی حلقه وصل مردم و رهبری هستند، افزود: ما از گروه‌های جهادی فکر، ایده نو، خلاقیت و مطالبه گری می‌خواهیم.

وی نقش قرارگاه عملیات جهادی را در رهبری، مدیریت و سازماندهی گروه‌های جهادی مهم دانست و تاکید کرد: امروز دشمن معیشت و سفره مردم را هدف قرار داده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور اظهار کرد: جهادگر واقعی کسی است که از پول، وقت، انرژی و آبروی خویش برای مردم هزینه کند.

زهرایی ادامه داد: در ۱۰ شهریور سال ۴۷ زلزله هولناکی در فردوس رخ می‌دهد و سه روز بعد مقام معظم رهبری در قامت روحانی جوان با عده‌ای از دوستان خود به یاری مردم زلزله زده می‌شتابد.

وی افزود: این روز به عنوان آغاز حرکت‌های جهادی در کشور نام گرفته و در تقویم رسمی کشور نیز ثبت خواهد شد.

رئیس بسیج سازندگی با بیان اینکه خطه فردوس و خراسان جنوبی به لحاظ پشتوانه فرهنگی و پیوندهای اجتماعی بسیار غنی است، یادآور شد: علی رغم درآمد پایین، نام مردم خراسان جنوبی در کمک به فلسطین، یمن، عتبات عالیات و عزاداری‌های محرم در لیست سه استان اول کشور است.

زهرایی گفت: با توجه به نیاز مردم باید نقش اقتصادی گروه‌های جهادی در کشور پررنگ‌تر شود تا در متن زندگی مردم اثر بیشتری بگذارد.

وی از جهادگران خواست در مدت حضور در فردوس و خراسان جنوبی تلاش کنند بهترین خدمات را به مردم ارائه و در مسیر خودسازی نیز کوشش کنند.

لازم به ذکر است در مجمع عالی گروه‌های جهادی کشور اساتید در رشته‌های مختلف به تبیین و آموزش مدیریت جهادی پرداختند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین