برپایی موکب «بی‌بی شریفه بنت‌الحسن(ع)» در منزل یکی از استادان حوزه نجف


برپایی موکب «بی‌بی شریفه بنت‌الحسن(ع)» در منزل یکی از استادان حوزه نجف

اعضای کانون فرهنگی هنری «ولیعصر (عج)» از استان اصفهان موکب «بی‌بی شریفه بنت‌الحسن(ع)» را در ایام اربعین در منزل یکی از استادان حوزه علمیه نجف برپا می‌کنند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: «پیمان قربانی‌پور» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، در مورد فعالیت‌های موکب «بی‌بی شریفه بنت‌الحسن(ع)» که به همت اعضای کانون فرهنگی هنری ولیعصر (عج) شهر اصفهان در نجف اشرف حضور دارند، اظهار کرد: فعالیت موکب ما در فضای مسقف با چادر، همچون سایر مواکب نیست چراکه به همت و میزبانی حجت‌الاسلام «سید محمدحسین موسوی» منزل این روحانی که از اساتید حوزه علمیه نجف است، به صورت کامل در اختیار ما قرار گرفته و در واقع موکب بی بی شریفه بنت الحسن (ع) در این منزل مستقر است.
مسئول موکب بی‌بی شریفه بنت‌الحسن (ع) افزود: ما سال 1400 بود که این موکب را تاسیس کردیم و همواره در مناسبت های مختلف در شهرهای مقدس قم و مشهد و همچنین خوزستان تحت عنوان همین موکب، فعالیت و برنامه داشتیم.
وی تصریح کرد: امسال همزمان با کنگره عظیم اربعین حسینی در نجف اشرف خدماتی نظیر اسکان و پذیرایی از زوار را بر عهده داریم.
قربانی پور افزود: در حال رایزنی جهت استقرار یک گروه جهادی متشکل از دانشجویان پزشکی دانشگاه نجف‌آباد و همچنین تنی چند از پزشکان به منظور حضور در مرز مهران و خدمت به زائران هستیم.
پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟