اختصاص 300 میلیارد ریال برای رفع مشکلات عشایر چهارمحال و بختیاری


اختصاص 300 میلیارد ریال برای رفع مشکلات عشایر چهارمحال و بختیاری

لردگان- رئیس سازمان امور عشایر کشور از اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای رفع مشکلات عشایر چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس پاپی زاده رئیس سازمان امور عشایر کشور به منظور بررسی مسائل و مشکلات عشایر مله زردآلوی شهرستان لردگان به این شهرستان سفر کرد.

در این سفر فرمانداران شهرستان های لردگان و خانمیرزا، مدیرکل امور عشایر استان چهارمحال و بختیاری و جمعی از کارشناسان امور عشایر کشور وی را همراهی می کردند.

وی از عشایر مله زردآلوی شهرستان لردگان دیدن و در جمع عشایر این منطقه گفت: امروز بازدیدی از مناطق عشایری شهرستان لردگان داشتیم که با توجه به پیگیری های خوبی که نماینده شهرستان های لردگان و خانمیرزا در خصوص تأمین اعتبارات لازم داشتند مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکلات حوزه آب و راه عشایر تامین شد.

رئیس سازمان امور عشایر کشور ادامه داد: با توجه به اینکه در مرداد ماه گذشته با سیل ویرانگر مواجهه بودیم بسیاری از مناطق عشایری در حوزه راه و تأمین آب شرب دچار مشکل شدند که امیدواریم از طریق تأمین این اعتبار بتوانیم مشکلات عشایر را در حوزه راه و تأمین آب شرب بهداشتی حل کنیم.

پاپی زاده در ادامه افزود: مشکل دیگری که عشایر با آن مواجه هستند بحث عدم پوشش کامل عشایر ذیل جمعیت آماری سازمان عشایر است که این موضوع باعث شده نتوانیم به عزیزانی که در پوشش آماری سازمان امور عشایر نیستند خدمات لازم را بدهیم.

وی یادآور شد: در واقع پیگیری هایی از گذشته شده و بر اساس توافقاتی که صورت خواهد گرفت امیدواریم بتوانیم مسئله عدم پوشش برخی از عشایر در ذیل آمارهای سازمان عشایر را حل کنیم تا خدمات مورد نیاز از جمله تامین آرد، سوخت و بعضی از خدمات دیگر را برای عشایر انجام دهیم.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد پسرم | 60 متن تبریک روز تولد پسرم جدید و احساسی