واردات لوازم خانگی که مشابه داخلی دارند، مجاز نخواهد شد


واردات لوازم خانگی که مشابه داخلی دارند، مجاز نخواهد شد

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت برای واردات لوازم خانگی که مشابه داخلی آنها در کشور وجود دارد، مجوزی صادر نخواهد شد.محمد مهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد برای تبدیل شدن به یک صادرکننده در حوزه لوازم...

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت برای واردات لوازم خانگی که مشابه داخلی آنها در کشور وجود دارد، مجوزی صادر نخواهد شد.

محمد مهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد برای تبدیل شدن به یک صادرکننده در حوزه لوازم خانگی عزم جدی داریم و از آنجایی که طی سال‌های اخیر اقدامات متعددی انجام شده برای تحقق این هدف در کشور ظرفیت زیادی وجود دارد. وی با اعلام این که در حوزه تولید لوازم خانگی مشکلی وجود ندارد گفت کیفیت، ضمانت و خدمات پس از فروش جزو دغدغه‌های اصلی ما در این حوزه محسوب می‌شود.

معاون صنایع عمومی وزارت صمت در ادامه گفته‌های خود بیان کرد رویکرد این معاونت در حوزه لوازم خانگی در سال آینده از تکمیل زنجیره تولید و تامین محصولات خانگی به ارتقای کیفیت تغییر پیدا می‌کند تا در این حوزه بیشتر از قبل روی کیفیت، ضمانت و خدمات پس از فروش تمرکز کنیم.

ممنوعیت واردات لوازم خانگی دارای مشابه داخلی

برادران در خصوص واردات لوازم خانگی عنوان کرد برای محصولاتی که مشابه داخلی آنها در کشور وجود دارد و مشتریان نیز از آنها راضی هستند، به هیچ عنوان وارداتی انجام نخواهد شد؛ اما برای محصولاتی که در کشور تولید نمی‌شوند یا اگر تولیدات داخلی به خوبی به نیاز مشتریان پاسخ نمی‌دهد، از ظرفیت‌های مختلف استفاده خواهیم کرد.

واردات لوازم خانگی که مشابه داخلی دارند، مجاز نخواهد شد

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص واردات ماشین ظرفشویی که تولیدات داخل نتوانسته به خوبی به نیاز مشتریان پاسخ دهد نیز بیان کرد به زودی با افتتاح پروژه‌هایی که در دستور کار قرار گرفته می‌توانیم به نیاز این بخش نیز پاسخ دهیم. وی در پایان خاطرنشان کرد البته در برخی از حوزه‌ها نظیر موبایل یا کمپرسور برای سرمایه‌گذاری مشترک در کشور آمادگی داریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !