خدمت رسانی به مردم و موفقیت در سایه مدیریت جهادی محقق می شود


خدمت رسانی به مردم و موفقیت در سایه مدیریت جهادی محقق می شود

بیرجند- استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه بهترین شیوه خدمت رسانی به مردم، مدیریت جهادی است، گفت: سردار شهید سلیمانی یکی از الگوهای بی بدیل خدمت رسانی و کار برای مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت صبح یکشنبه در اجلاسیه ملی جهادگران در فردوس اظهار کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی ما جز با کار جهادی نمی‌توانیم کشور را به سامان برسانیم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه فعالیت‌های جهادی از سال ۴۷ و با حضور رهبر معظم انقلاب در فردوس آغاز شده است، بیان کرد: هدف از برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران فردوس گفتمان سازی کار جهادی در جامعه است.

قناعت با تأکید بر اینکه بهترین شیوه خدمت رسانی به مردم، مدیریت جهادی است، ادامه داد: سردار شهید سلیمانی یکی از الگوهای بی‌بدیل خدمت رسانی و کار برای مردم است.

وی افزود: مشکلات کشور در شرایط فعلی و علی رغم فشارهای اقتصادی استکبار با کار جهادی و تلاش بی وقفه قابل حل است.

استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: داشتن یک اقتصاد سالم که نعمت‌های الهی را عادلانه بین مردم تقسیم کند یکی از رموز رشد و پیشرفت هر کشور است.

قناعت گفت: اکنون رئیس جمهور و دولت سیزدهم با فعالیت جهادی، ۳۱ سفر استانی را در طول یک سال انجام داده و بسیاری از پروژه‌های مهم را با کار بی وقفه به سرانجام رسانده است.

جواد قناعت اضافه کرد: اکنون ۱۹۰۰ گروه جهادی در استان در حال خدمت رسانی هستند و اگر بخواهیم در کارها پیشتاز باشیم باید کارهای جهادی را در کشور ترویج دهیم.

وی گفتمان سازی مدیریت جهادی و تبدیل آن به یک اصل بسیار مهم است که باید با نیت الهی و با علم و درایت و بصیرت انجام شود.

وی یکی از عوامل مهم موفقیت یک کشور را مدیریت دانست و گفت: این عامل زمانی موفق است که با مدیریت جهادی همراه باشد زیرا سبکی برخاسته از آرمان‌های اسلامی است.

استاندار تاکید کرد: در چند ماه گذشته گروه‌های جهادی زیادی وارد استان و شهرستان فردوس شدند که مایه برکت برای مردم بودند.

وی عنوان کرد: شناسایی چهره‌های ایثار و جهاد و برنامه‌های مختلف فرهنگی و حضور ده‌ها مقام کشوری به میمنت اولین اجلاسیه جهادگران کشور را بسیار مهم و منشأ برکت برای استان و شهرستان فردوس دانست.




تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین