کنترل ویژه ناوگان اتوبوس حامل زائران اربعین حسینی (ع) در لرستان


کنترل ویژه ناوگان اتوبوس حامل زائران اربعین حسینی (ع) در لرستان

خرم‌آباد- رئیس پلیس راه لرستان گفت: تردد اتوبوس‌های حامل زائران اربعین حسینی (ع) در راه‌های لرستان در مسیر رفت و برگشت به صورت ویژه کنترل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد زارعی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: رانندگان وسایل نقلیه عمومی با توجه به مسئولیت مهم و حساسی که برعهده دارند لازم است ضمن آمادگی جسمی و روحی مناسب رانندگی از سالم بودن خودرو خود مطمئن باشند.

وی افزود: در این راستا پلیس راه استان لرستان در تعاونی‌ها، پایانه‌ها، ایستگاه راه آهن و مبدأ حرکت اتوبوس‌ها کارشناسانی را برای کنترل ناوگان و رانندگان قبل از حرکت مستقر کرده و در بین مسیر در مقابل پاسگاه‌های پلیس راه مأموران کنترل‌های تکمیلی را انجام می‌دهند.

رئیس پلیس راه لرستان، خطاب به رانندگان و فعالان شرکت‌های تعاونی مسافربری گفت: این کنترل‌ها شامل تمام جزئیات و مقرراتی که لازم است از سوی راننده و شرکت و نیز در مورد اتوبوس‌ها رعایت شود، شده و با هرگونه تخلف و کاستی به ویژه در زمینه نقص سامانه سپهتن، رانندگی بیش از مدت مجاز، مصرف مواد افیونی و روانگردان برخورد قانونی می‌شود.

سرهنگ زارعی گفت: هم اکنون تمام راه‌های استان باز و ترافیک نیمه سنگین و روان است و وضعیت ترافیکی توسط ۴۷ تیم محسوس و ۱۰ تیم نامحسوس، ۳۰ دوربین ثابت ثبت تخلف در ۲۴ ساعت شبانه روز کنترل می‌شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تست هوش شناسایی دزد الماس: در تصویر چه کسی الماس را دزدیده است؟