رزمایش نظامی رژیم صهیونیستی در مرزهای لبنان


رزمایش نظامی رژیم صهیونیستی در مرزهای لبنان

ارتش رژیم صهیونیستی از برگزاری رزمایش نظامی از پیش اعلام نشده در مرزهای لبنان از امروز تا روز سه شنبه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی از برگزاری رزمایش و تمرینات نظامی از پیش اعلام نشده در مرزهای لبنان خبر داد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ضمن اعلام این خبر افزود: این رزمایش از امروز یکشنبه آغاز شده و تا روز سه شنبه ادامه خواهد یافت. این رزمایش شامل تحرک فعال نیروهای ارتش می‌شود و در زمان برگزاری آن، صدای انفجار در مرزها شنیده می‌شود. او مدعی شد که این رزمایش بخشی از برنامه آموزشی نظامی سالانه ۲۰۲۲ است.

در خبری دیگر، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: چند جنگنده آمریکایی «بی- ۵۲» در مسیر عزیمت خود به خلیج فارس از حریم هوایی اسرائیل عبور کرده اند.

این رسانه‌ها همچنین خبر دادند: یک هیئت امنیتی اسرائیلی متشکل از افسران ارتش با هدف توسعه و تحکیم همکاری‌ها با مصر به قاهره پایتخت این کشور سفر کرده است.

این تحولات در حالی است که صبح امروز یکشنبه ده‌ها لنج و شناور دریایی از بندر طرابلس لبنان به سوی منطقه الناقوره، در مرز دریایی این کشور با فلسطین اشغالی، روانه شدند تا بر لزوم بهره مندی لبنانی‌ها از ثروت‌های دریایی شأن تاکید کنند. لبنانی‌ها این راهپیمایی دریایی را در حمایت از ثروت‌های نفتی و گازی کشورشان در دریای مدیترانه علیه زیاده خواهی‌های رژیم صهیونیستی برگزار کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رخ ماه