محور کلور – درام در 3 سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد


محور کلور – درام در 3 سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

اردبیل- مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در صورت تأمین اعتبار محور کلور – درام این پروژه تا سه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، محبوب حیدری پیش از ظهر یکشنبه در بازدید از پروژه‌های راهسازی جنوب استان اردبیل اظهار کرد: جاده کلور– درام با تأمین اعتبارات لازم از محل تهاتر نفت و اعتبارات ماده ۵۶ تا سه سال آینده بهره‌برداری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ماشین‌آلات و تجهیزات فنی و اجرایی پیمانکاران راه ارتباطی کلور – درام نسبت به سال گذشته ۲ برابر شده است، تصریح کرد: نه تنها این پروژه در هیچ مقطعی تعطیل نشده بلکه پیمانکاران با توانی مضاعف در این محور ارتباطی مشغول کارهای عمرانی و اجرایی هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه از شمال تا جنوب استان اردبیل به کارگاه بزرگ عمران و راهسازی تبدیل شده است، گفت: به دلیل کوتاه بودن فصل کاری در اردبیل و شروع بارش‌های پاییزی زودتر از سایر مناطق کشور پیمانکاران با تمام توان در پروژه‌های راهسازی فعال هستند.

حیدری تخصیص اعتبار به پروژه‌های راهسازی اردبیل را مناسب ارزیابی کرد و افزود: وضعیت پروژه راه کلور - درام در جنوب استان اردبیل مطلوب است و اجرای این طرح در ۲ قطعه به پیمانکار واگذار شده است.

وی با بیان اینکه ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار از محل تهاتر نفت و ماده ۵۶ به این پروژه اختصاص می‌یابد، خاطرنشان کرد: با تلاش و پیگیری پیمانکار قرار است مشکلاتی نظیر معارض و رانش محدود ایجاد شده در مسیر برطرف و در پاسخ به مطالبات مردم جنوب استان این محور شریانی به بهره‌برداری برسد.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: با بازدیدهای مکرری که مسئولان استانی و وزارت راه و شهرسازی انجام می‌دهند، در صدد حل موانع و مشکلات پیش رو هستیم تا در کنار توسعه بزرگراه‌های استان، در جنوب استان اردبیل نیز این محور شریانی هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه در صورت تأمین اعتبار این پروژه تا سه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، بیان کرد: قطعه ۲ پروژه راه اصلی خلخال - کلور – درام توسط شرکت جهاد نصر زنجان در حال اجراست و با توجه به ۲ ترانشه حجیم واقع شده در مسیر، عملیات خاکبرداری، خاکریزی و ابنیه فنی تا پایان امسال تکمیل می‌شود و تلاش می‌کنیم تا سال آینده زمینه را برای اجرای زیرسازی و آماده‌سازی بخشی از راه برای آسفالت فراهم کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: عملیات اجرایی قطعه یک این پروژه نیز به طول ۳.۵ کیلومتر تملک اراضی شده و قطعه یک این پروژه توسط شرکت ترانشه پل راه در حال اجرا بوده و پیمانکار احداث کارگاه تولید بتن برای آغاز ابنیه فنی مسیر را در برنامه دارد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق