عرصه فرهنگ بهترین فضا برای نقش آفرینی است


عرصه فرهنگ بهترین فضا برای نقش آفرینی است

اردبیل - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: عرصه فرهنگ به عنوان بهترین عرصه برای نقش‌آفرینی در برهه فعلی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید حسن عاملی ظهر یکشنبه در جمع دانشجویان بسیجی فعال در اردبیل با بیان اینکه هم اکنون برای رسیدن به قله‌ها و فتح الفتوح در عرصه‌های مختلف باید با روحیه انقلابی، جهادی کار شد، اظهار کرد: عرصه فرهنگ به عنوان بهترین عرصه برای نقش‌آفرینی در برهه فعلی است.

وی با اشاره نقش مهم و اساسی مقابله با جنگ روحی و روانی در جنگ نرم دشمنان، افزود: استکبار همواره درصدد است مانع ایجاد کانون قدرت در منطقه خاورمیانه شود تا همچنان با غارت ثروت منطقه و حکمرانی در قلب استراتژیکی‌ترین نقطه جهان به مقاصد و اهداف خود برسد.

امام جمعه اردبیل بیان کرد: جهاد تبیین و شناخت فرصت‌ها به عنوان رسالت دانشجویان در جنگ روحی و روانی دشمنان است و در این زمینه تبیین اهمیت جهاد تبیین جزو اولویت‌های اساسی بوده و نیازمند بصیرت‌افزایی و روشنگری برای مقابله با توطئه‌های دشمنان در جنگ نرم هستیم.

آیت‌الله عاملی ادامه داد: دوره‌های تخصصی و توانمندسازی باید دارای نتیجه و خروجی باشد و در برابر نقشه‌های حساب شده دشمنان با برنامه و متحد و منسجم حرکت کرد تا بتوانیم دفاع فرامرزی از کشور داشته باشیم و برای دفاع از مرزهای جغرافیایی کشور پرچم کشور را در عرصه‌های مختلف فراتر از مرزها به اهتزاز درآوریم.

وی افزود: بسیج همواره بسیج است و بی‌شک کارهای ناممکن و دشوار در کشور ما همواره با دستان پرتوان بسیج گره گشایی و به سرمنزل مقصود رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ 26 همت بدهی بیمه‌ها