تبیین افتخارات دوران دفاع مقدس در بین نسل جوان در اولویت باشد


تبیین افتخارات دوران دفاع مقدس در بین نسل جوان در اولویت باشد

سنندج- استاندار کردستان گفت: تبیین افتخارات دوران دفاع مقدس و رفع ابهامات و شبهه ها در ذهن نسل جوان باید در اولویت دستگاه های اجرایی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا روز یکشنبه در جلسه ستاد هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سنندج اظهار کرد: برنامه‌های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس باید مخاطب پسند بوده و برای جوانان جامعه پیام آفرین باشد.

وی افزود: هر گونه غفلت از مبحث نشر ارزش‌های دفاع مقدس موجب سو استفاده دشمنان شده و این امر موجب کم توجهی نسل جوان و بیگانه شدن آنها با افتخارات دوران دفاع مقدس می‌شود.

استاندار کردستان تصریح کرد: دشمنان با تمام توان تلاش می‌کنند که جای ارزش‌ها را در جامعه ما تغییر دهند و نسل آینده ساز جامعه ایران را با ارزش‌های دفاع مقدس و آرمان‌های شهدا بیگانه کنند.

زارعی کوشا بر ضرورت شرکت فرماندهان دوران دفاع مقدس در برنامه‌های این هفته در مدارس، تبیین افتخارات آن دوران و رفع ابهامات و شبهات در ذهن نسل جوان تأکید کرد.

وی افزود: مهمترین نگرانی رهبر معظم انقلاب، عدم نظارت بر فضای مجازی است چرا که دشمن در آن فضا برای تأثیرگذاری بر جوانان بیشترین بهره را می‌برد بنابراین جهاد تبیین باید سرلوحه کار همه دستگاه‌ها باشد.

استاندار کردستان به سفر خود به اقلیم کردستان عراق اشاره کرد و گفت: آمادگی و انگیزه بسیار خوبی در اقلیم برای میزبانی از زائران اربعین حسینی وجود دارد و از این فرصت باید برای تقویت برادری بین تشیع و تسنن و اجرای برنامه‌های معنوی بهره برد.

زارعی کوشا عنوان کرد: عملیاتی کردن پروژه احداث باغ موزه دفاع مقدس در سنندج و ساخت یادمان سردار سلیمانی در اقلیم کردستان عراق از دیگر مواردی است که در استان پیگیری می‌کنیم.

ارسلان ازهاری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان نیز در این جلسه اعلام کرد: برای احداث باغ موزه دفاع مقدس ۵۰۰ میلیارد ریال در فاز اول اختصاص یافته و قرار است این پروژه در ۲ سال و در فازهای مختلف اجرا شود.

وی افزود: در جریان سفر رئیس جمهور برای بهسازی یادمان‌های شهدا در استان ۳۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403