پلمب 14 واحد صنفی در جزیره قشم تا پایان مردادماه


پلمب 14 واحد صنفی در جزیره قشم تا پایان مردادماه

بندرعباس - مدیر بازرگانی منطقه آزاد قشم گفت: از ابتدای سال تا پایان مردادماه ۴هزار ۳۸۰مورد گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی، بنگاه‌های اقتصادی، مراکز تجاری و خدماتی در قشم انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، هرمز امیری اظهار داشت: در این مدت ۴۵۹ مورد اخطاریه و ۵۰۰ مورد تذکر شفاهی برای اصناف فعال صادر گردیده است.

وی ادامه داد: در پنج ماهه نخست امسال جاری ۶۴ مورد شکایت کتبی از صنوف مختلف صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش پیدا کرده است.

امیری تصریح کرد: از ابتدای سال تا پایان مردادماه ۱۴ مورد درخواست پلمب واحدهای صنفی متخلف صورت گرفته و بیش از ۱۳ مورد از پرونده تخلفات اصناف برای اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شده است.

به گفته مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم؛ در این مدت تعداد ۶۶ مورد اقلام مختلف غیرمجاز به وزن بیش از ۲ هزار و ۳۸۱ کیلوگرم مواد خوراکی و نوشیدنی غیراستاندارد و تاریخ مصرف گذشته معدوم سازی شده است.

امیری خاطرنشان کرد: تمامی واحدهای صنفی قشم، تحت بازرسی و رصد روزانه قرار داشته و در صورت هرگونه تخلف اعم از کم فروشی، گران فروشی، تقلب، احتکار و اخفاء کالا، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه، فروش اجناس غیربهداشتی، ممنوعه و فروش کالا به صورت غیرمجاز با آنها برخورد خواهد شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

برای جبران خسارت های وارد شده به مناطق سیل زده همزگان تصمیم گیری می‌شود