آموزش در سال تحصیلی جدید حضوری است


آموزش در سال تحصیلی جدید حضوری است

یاسوج_ معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: در سال تحصیلی جدید، آموزش در تمامی مقاطع حضوری است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جمالی صبح دوشنبه در دومین گردهمایی روابط عمومی شهرستان‌ها و مناطق ۱۳ گانه استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: در سال تحصیلی جدید آموزش در تمامی مقاطع به صورت حضوری بوده و ممکن است بتوانیم در کنار آموزش حضوری از برنامه‌ی شاد نیز استفاده کنیم، اما ۱۰۰ در صد روند آموزشی مدارس به صورت حضوری انجام خواهد شد.

وی با اشاره به کمیته‌های مختلف و شرح وظایف آنها، تصریح کرد: کمیته تبلیغ، توجیه و اطلاع رسانی مهم‌ترین کمیته در هدف گذاری پروژه‌ مهر است و نتایج تمامی فعالیت‌های کمیته‌ها، بدون ارائه گزارش کمیته اطلاع رسانی بازخورد مطلوبی ندارد.

جمالی با تقدیر از فعالیت‌های خوب کمیته توجیه و تبلیغ پروژه مهر در اداره کل آموزش و پرورش استان، گفت: انتظار می‌رود روابط عمومی شهرستان‌ها و مناطق اخبار پروژه مهر را به موقع اطلاع رسانی کنند تا با آگاهی بخشی به اولیا و دانش آموزان به استقبال مهر سال ۱۴۰۱ برویم.

دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش مناطق مختلف می‌بایست در تاریخ ۳٠ شهریور جشن غنچه‌ها و شکوفه‌ها را در شهرستان برگزار و اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند.

وی افزود: هم اکنون مدارس نمادین جهت زنگ آغاز سال تحصیلی را مشخص و برنامه ریزی های لازم انجام گیرد.

جمالی افزود: تمامی تلاش‌های ادارات در تابستان برای بازگشایی هر چه بهتر مدارس در ابتدای فصل پاییز است، لذا می‌بایست در روز دوم مهر ماه جشن بازگشایی مدارس با حضور مسئولین، والدین، دانش آموزان به گونه‌ای با شکوه برگزار شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!