کم‌کاری بانک‌های خراسان شمالی در پرداخت تسهیلات پذیرفتنی نیست


بجنورد- سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت: مشکلات بانک‌ها...
بجنورد- سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت: مشکلات بانک‌ها در تمام کشور مشترک است بنابراین این موضوع نباید دلیل کم کاری در تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر فخر موحدی ظهر دو شنبه در نخستین جلسه پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی در حوزه بانک‌ها، اظهار کرد: ۸۸۰ طرح در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی، صنعت و معدن و تجارت و حوزه بهزیستی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان است که مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان شمالی با تاکید بر پویایی بیشتر بانک‌های استان در حوزه تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور گفت: مشکلات بانک‌های استان در اکثر بانک‌های استان‌های دیگر هم مشهود است بنابراین این موضوع نباید دلیل بر کم کاری در تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور باشد.

وی تصریح کرد: درخواست و مطالبه مردم استان این است که تکلیف این طرح‌ها مشخص شود ضمن آنکه این طرح‌ها باید توجیه اقتصادی و فنی هم داشته باشند.

فخر موحدی با بیان اینکه فرمانداری‌ها باید پیگیری مجدانه در راستای اجرایی شدن طرح‌ها داشته باشند، گفت: هدایت متقاضیان به سمت بانک‌ها توسط فرمانداری‌ها، انجام مطالعات لازم و کارشناسی شده از سوی بانک‌ها نسبت به اجرای طرح‌ها هم الزامی است.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته