چگونه از قافله حسینی جا نمانیم؟


چگونه از قافله حسینی جا نمانیم؟

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ثمری گفت: باید برای عزاداری برای امام حسین علیه السلام نقش‌آفرین و در این مجالس و محافل تاثیرگذار باشیم.

چگونه از قافله حسینی جا نمانیم؟

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایران اکونومیست حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی ثمری سخنران و کارشناس مذهبی در برنامه «تکیه » با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین و عشق و ارادت مردم به امام حسین(ع) اظهار داشت: عزیزان عزادار، حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه السلام بعد از ایام ماه مبارک رمضان -که خوابیدن در آن نیز عبادت است،- هیچ مجلس و محفلی در آن تسبیح و عبادت محسوب نمی‌شود مگر عزای حضرت سیدالشهدا حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که سراسر نور است.

این سخنان مذهبی به روایت قدسی اشاره کرد و گفت: اگر کسی در این مسیر درهم یا دیناری هزینه کند؛ خداوند در این دنیا 70 برابر آن را به او برمی‌گرداند و سبب آمرزش و بخشش او-در عالم آخرت- خواهم شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ثمری در توصیه‌ای اظهار داشت: حتماً به این مجالس توجه و توسل کنیم و این عبارت یَا لَیْتَنِی کُنْتُ مَعَکمْ فَأَفُوزَ فَوْزًا عَظِیمًا را با مکرراً تکرار کنیم. چراکه می‌شود با قافله کربلا سهیم و شریک بود، لیکن شرطش همراهی با این قافله است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر