برای مردم و فوتبال احترام قائل باشید


برای مردم و فوتبال احترام قائل باشید

اصفهان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:باید برای هواداران بازی با کیفیت ارائه دهیم و ارزشی که به مردم می‌دهیم بالا باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، ژوزه مورایس شامگاه دوشنبه در نشست خبری بعد از مصاف با ذوب آهن که با تساوی همراه بود، اظهار داشت: هر چیزی که هست در زمین رخ داد، بازی دربی بود فشار زیادی داشت بازی احساسی بود در مورد بعضی موضوعات صحبت کردیم اما کنترل نشد.

وی افزود: گاهی فکر می‌کنم از درک فوتبال اشتباه می‌کنیم، باید برای هواداران بازی با کیفیت ارائه دهیم و ارزشی که به مردم می‌دهیم بالا باشد و باید ارزش دهیم، باید برای افرادی که به فوتبال علاقه دارند روراست باشیم و این چیزی بود که تلاش کردیم در زمین ارائه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: بعضی وقت‌ها این کار را انجام می‌دهیم و بعضی اوقات نه، اما قصد ما این است که بهترین کار ممکن را انجام دهیم، فکر می‌کنم همه ما می‌توانیم مرتکب اشتباه شویم و باید درس بگیریم و در بازی بعدی استفاده کنیم.

مورایس اضافه کرد: از باشگاه درخواست دارم در بازی برگشت قیمت بلیت را زیاد می‌کند تا هواداران ذوب آهن را در ورزشگاه ببینیم و از حضور آنها لذت ببریم.

وی تصریح کرد: نیمه اول خوبی داشتیم، حتی نیمه دوم خوب بودیم، در مورد اینکه چگونه از توپ‌های سوم استفاده کنیم یا از توپ‌های بلند استفاده کنیم به نتایج خوبی رسیدیم، به بازیکنانم و هافبک‌های تیمم تبریک می‌گویم زیرا آنها جایگزینی ندارند و کاری فراتر از انتظار انجام می‌دهند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ابراز داشت: تیم رفتار خوبی داشت اما حیف بود که این نتیجه کسب شد زیرا نباید آن گونه گل می‌خوردیم، در این بازی‌ها مقابل رقبای خوبی از جمله قهرمان جام حذفی و لیگ بازی کردیم و حتی برخی تیم‌ها که امسال بهتر شدند اما حسرت می‌خوریم که مقابل فولاد می‌توانستیم یک یا حتی سه امتیاز کسب کنیم.

وی اضافه کرد: هدف ما از ۵ بازی کسب ۱۵ امتیاز بود اما این امتیاز کسب شد، الان هدف ما افزایش کیفیت است و اینکه بازیکنان را بهتر کنیم و به چیزهای بهتری برسیم.

مورایس تاکید کرد: بابت امتیازات و نتایج راضی نیستم، ما لیاقت امتیازات بهتر داشتیم و اینکه کیفیت بهتری ارائه دهیم، الان باید فقط باید آینده را نگاه کنیم و آماده بازی بعدی باشیم و دیدگاه من این است که تیم را روز به روز بهتر کنم.

وی در خصوص شرایط تهاجمی تیمش گفت: در حال حاضر تیم ما به یک سوم تدافعی حریف می‌رسد، اما در نهایت به چیزی که می‌خواهیم نمی‌رسیم، تصمیمات بهتر توسط بازیکنان در لحظه می‌تواند این مشکل را حل کند بعضاً روی عملکرد فردی مشکل داریم اما بازیکنان ربات نیستند و باید روز به روز رشد کنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به پیشرفت سپاهان در کسب نتیجه مقابل ذوب آهن در خصوص فولادشهر نسبت به سال گذشته خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم سه بازیکن برای تیم ملی با پرواز به تهران رفتند و با ماشین برگشتند، البته این توجیه نیست و آنها باید همیشه در خدمت تیم ملی باشند.

وی ادامه داد: هر سه بازیکن خسته بودند، من مربی هستم و برای عملکرد شهریار خوشحالم زیرا او می‌جنگد و گل بسیار خوبی زد، او روز به روز رشد می‌کند، او با وجود بازی‌های سخت می‌تواند بیشتر گل بزند.

مورایس خطاب به هواداران گفت: از حضور آنها خوشحالم و ممنونم که با وجود قیمت بالای بلیت در ورزشگاه حاضر شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان