تعداد دانش آموزان زنجان در سال تحصیلی جدید 2 درصد افزایش


تعداد دانش آموزان زنجان در سال تحصیلی جدید 2 درصد افزایش

زنجان-مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: تعداد دانش آموزان در سال تحصیلی جدید نسبت به سال گذشته در این استان بیش از ۲ درصد افزایش داشته است.

علی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بیش از دو هزار و ۲۳۰ فضای آموزشی برای سال تحصیلی جدید در استان زنجان پیش بینی شده است، گفت: تدابیر لازم برای حضور بیش از ۲۱۹ هزار و ۳۶۱ نفر دانش آموز پیش بینی شده است.

وی ابراز داشت: امسال بیش از ۲۲ هزار دانش آموز جدید وارد مدارس استان زنجان می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: ثبت نام و ساماندهی تمام معلمان و روند واکسیناسیون در استان انجام شده است تا شاهد بازگشایی مطلوب مدارس باشیم.

اسماعیلی تاکید کرد: تعداد دانش آموزان در سال تحصیلی جدید نسبت به سال گذشته در استان زنجان بیش از دو درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در دوره ابتدایی پیش بینی ثبت نام ۱۱۶ هزار و ۷۴۴ نفر بوده که از این تعداد ۱۱۴ هزار و ۳۸۲ نفر ثبت نام قطعی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ابراز کرد: در دوره اول متوسطه ۴۸ هزار و ۷۷۸ نفر پیش بینی آمار بوده که تا کنون ۴۸ هزار و ۶۶ نفر ثبت نام کردند و ۹۹ درصد ثبت نام‌ها انجام گرفته است.

اسماعیلی گفت: همچنین در دوره متوسطه دوم شامل فنی و حرفه‌ای، کاردانش و متوسطه نظری است ۳۸ هزار و ۸۰۲ نفر پیش بینی آمار بوده که تاکنون ۳۲ هزار و ۷۰۰ نفر ثبت نام کردند که ۸۳ درصد ثبت نام‌ها است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جریمه 700 دستگاه خودرو در زنجان