خیرین کردستانی برای مهار کرونا 200 میلیارد ریال کمک کردند


خیرین کردستانی برای مهار کرونا 200 میلیارد ریال کمک کردند

سنندج- مدیر سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت علوم پزشکی کردستان گفت: خیرین کردستانی از اسفند ۹۸ تاکنون نزدیک به ۲۰۰ میلیارد ریال به حوزه سلامت استان برای مهار کرونا کمک کردند.

بهرام کندایی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خیرین سلامت استان از اسفند ماه سال ۱۳۹۸ تاکنون نزدیک به ۲۰۰ میلیارد ریال به اجرای برنامه‌های پیشگیرانه و درمانی کرونا در حوزه سلامت استان کمک کرده اند.

وی افزود: از ابتدای همه گیری کرونا در استان، خیرین کردستانی کمر همت را در مشارکت و حضور فعال در جبهه مبارزه بی امان با ویروس منحوس COVID-19 بستند.

کندایی خاطرنشان کرد: در کنار کمک‌های نقدی، اجرای برنامه‌های آموزشی، خرید تجهیزات، لوازم حفاظت فردی، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و حوزه‌های عمرانی مورد توجه خیرین استان بوده است.

مدیر سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار داشت: تهیه ونتیلاتور و ماسک، لوازم و تجهیزات حفاظت فردی برای سربازان حوزه سلامت که در خط مقدم جبهه مقابله با کرونا قرار داشتند از مهمترین دستاوردهایی است که کمک و همت خیرین، مانع از کمبود و یا ایجاد مشکل در این رابطه شد.

کندایی گفت: این مدیریت در راستای اجرای برنامه‌های مداخله‌ای سلامت محور آمادگی کامل دارد تا به صورت شفاف کمک‌های خیرین را پذیرش کرده و در این راستا خود این افراد می‌توانند اقدامات انجام شده را به صورت منظم و دقیق ارزیابی کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیکر 4 شهید حادثه تروریستی حرم شاهچراغ تحویل پزشکی قانونی شد