کی‌روش در یکقدمی هدایت مجدد تیم ملی ایران / قهر ماجدی از جلسه برکناری اسکوچیچ / امضای 100میلیاردی یا قرارداد تقریبا مجانی؟! / آپشن ویژه برای برد و مساوی در قطر


کی‌روش در یکقدمی هدایت مجدد تیم ملی ایران / قهر ماجدی از جلسه برکناری اسکوچیچ / امضای 100میلیاردی یا قرارداد تقریبا مجانی؟! / آپشن ویژه برای برد و مساوی در قطر

فدراسیون فوتبال برای فسخ قرارداد اسکوچیچ باید به این کروات که در فوتبال ایران به دنیا شناسانده شد، سی میلیارد تومان غرامت پرداخت کرده و با او تسویه کند! معادل همین میزان هم بابت استخدام سه ماهه کی‌روش باید کنار گذاشت!

مرد پرتغالی سومین جام جهانی پیاپی را نیز روی نیمکت تیم ملی ایران پشت سر خواهد گذاشت تا رکورددار حضور در تاریخ این رویداد به عنوان سرمربی شود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی این شنیده‌ها را تایید کرده است و ادعا شده او تا پایان هفته راهی ایران شده و در اردوی اتریش تیم ملی را هدایت خواهد کرد!

با اینحال برخی منابع دیگر از درخواست کی‌روش برای فرصت چندساعته جهت مشورت با مدیربرنامه و فکر نهایی در این باره خبر داده‌اند! او در تماس تلفنی مستقیم با مقامات فدراسیون که در داخل نشست امروز هیات رئیسه برقرار شد، توضیحات کوتاهی مطرح کرد اما از اعلام جواب قطعی سر باز زد. کی‌روش تا قبل از پایان امشب ، پاسخ حتمی خود را اعلام خواهد کرد. گفته می‌شود برانکو ایوانکوویچ گزینه بعدی تاج است.

کی‌روش با چقدر پول می‌آید؟ مجانی یا نجومی؟!

پیش از این؛ رقم توافق تاج با کی‌روش در برخی رسانه‌ها ۹۰۰هزاریورو عنوان شده بود که تکذیب نشد. این مبلغ برای سه ماه به معنی دستمزد سالانه حدود ۴میلیون‌دلاری برای کارلوس کی‌روش است که به هیچ وجه قابل پذیرش برخی اعضای هیات رئیسه فدراسیون نیست و حساب فدراسیون که به زحمت ۶۷میلیارد در آن جمع شده است را بار دیگر خالی می‌کند. در همین حال برخی منابع دیگر که به کانال های مهدی تاج نزدیک هستند، این رقم را تا ماهی ۵۰هزار یورو یا چیزی شبیه مجانی تقلیل داده اند.

همین ماه گذشته بود که چند تن از نمایندگان مجلس بازگشت کی‌روش حتی به صورت مجانی را هم رد کرده بودند و مدعی شدند این مربی برای نشستن روی نیمکت ایران در جام جهانی قطر باید پول هم بپردازد.

از سوی دیگر برخی منابع خبری تابناک خبر از پاداش بسیار ویژه برای هر برد یا مساوی تیم ملی در سه مسابقه جام جهانی می‌دهند؛ اعدادی که چیزی دست‌کم از قرارداد نجومی اول این گزارش ندارد.

کی‌روش در یکقدمی هدایت مجدد تیم ملی ایران / قهر ماجدی از جلسه برکناری اسکوچیچ / امضای 100میلیاردی یا قرارداد تقریبا مجانی؟! / آپشن ویژه برای برد و مساوی در قطر

۳۰میلیارد تومان غرامت دیگر اینبار به مربی درجه ۳ کروات

گویا نام تاج با پرداخت خسارت و فسخ قرارداد و غرامت گره خورده است.

فدراسیون فوتبال ایران برای فسخ قرارداد اسکوچیچ باید به این کروات که در فوتبال ایران به دنیا شناسانده شد، سی میلیارد تومان غرامت پرداخت کرده و با او تسویه کند! اسکوچیچ در اوج ناامیدی حاصل از مدیریت تاج و نتایج ویلموتس، تیم در آستانه حذف کشورمان را تحویل گرفت و با پیروزی‌های پیاپی سریع‌ترین صعود به جام جهانی را رقم زد. او البته مقابل حریفان قلدر و سطح اول آسیا، عملکرد چندان رضایت‌بخشی نداشت.

آبستراکسیون میرشاد در اعتراض به عزل اسکوچیچ

شنیده می‌شود فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش برای هدایت تیم ملی فوتبال در جام جهانی به توافق اولیه رسید و سرمربی پرتغالی با حقوق ماهانه تا جام جهانی در یک قدمی بازگشت به نیمکت ایران قرار دارد.

همان طور که پیش بینی می‌شد با حضور مهدی تاج در فدراسیون فوتبال، تغییرات در نیمکت تیم ملی فوتبال در حال رقم خوردن است و دراگان اسکوچیچ آخرین روزهای حضورش در تیم ملی را پشت سر می‌گذارد.

در جلسه امروز هیات رئیسه که انتخاب کی‌روش دستور اصلی آن است، اختلافاتی بین میرشاد ماجدی سرپرست موقت و قبلی فدراسیون با مهدی تاج رئیس جدید ایجاد شد که منجر به ترک جلسه از سوی این عضو شد! او قبلا هم تاکید کرده بود که صورتجلسه برکناری اسکوچیچ و استخدام مربی بعدی به خصوص کی‌روش را امضا نخواهد کرد.

بر اساس خبرهای رسیده، فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش به برای هدایت تیم ملی فوتبال در جام‌جهانی به توافق رسیده و این مربی پرتغالی با حقوق ماهانه تا جام جهانی در یک قدمی بازگشت به نیمکت تیم ملی فوتبال قرار دارد.

قرارداد کی‌روش تا پایان جام‌جهانی است و پس از آن درباره ادامه همکاری سرمربی پرتغالی با تیم ملی فوتبال تصمیم‌گیری خواهد شد. گفته می شود این مربی تا پایان هفته در تهران حاضر خواهد شد.

نویسنده: لیلا جدیدی


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد پسرم | 60 متن تبریک روز تولد پسرم جدید و احساسی