ماجراى عجیب فدراسیون ژیمناستیک از زبان وزیر


ماجراى عجیب فدراسیون ژیمناستیک از زبان وزیر

به گفته وزیر ورزش، رییس قبلى فدراسیون ژیمناستیک حاضر نیست ایمیل فدراسیون را در اختیار مسئولان جدید قرار دهد.

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون ژیمناستیک از دوره قبلى وزارت ورزش بلاتکلیف مانده و به دلیل عدم همکارى از سوى رییس قبلى همچنان تکلیف برگزارى انتخابات هم مشخص نیست.
وزیر ورزش در نشست خبرى امروز در پاسخ به سوالی مبنی بر سفر به سوییس و صحبت در مورد ژیمناستیک و دوچرخه سواری، عنوان کرد: در سفر لوزان چند جلسه مهم داشتیم و ۲ جلسه با فدراسیون های جهانی ژیمناستیک و دوچرخه سواری بود که در مورد ژیمناستیک این سوال مطرح شد که مسئولیت فدراسیون ژیمناستیک با چه کسی است چرا که ایمیل ها همچنان از سوی رییس قبلی فدراسیون به فدراسیون جهانی ارسال می شود.
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: توضیحات را ارائه و در ایران صورت جلسه ای مدنظر قرار گرفت و سرپرست قبلی بازنشسته و سرپرست جدید منصوب شد و مقدمات برگزاری انتخابات در فدراسیون های ژیمناستیک و دوچرخه سواری در دست پیگیری است و باید بدانیم برگزاری انتخابات ۴ ماه بر اساس اساسنامه فدراسیون های ورزشی زمان بر است.
سجادی افزود: مسئله ای در مورد تعلیق فدراسیون ها وجود ندارد اما ایمیل و پسورد فدراسیون در اختیار رییس قبلی فدراسیون ژیمناستیک قرار دارد و گفته است بروید هر کاری دوست دارید بکنید و این جزء عجایب است و زمانی که ایمیل را نداشته باشیم ممکن است مسائلی ارسال شود و حساسیت آفرین باشد و اطلاعاتی از داخل به بیرون درز می شود.
وی با اشاره به اینکه رییس (اینچه درگاهی) قصد کنار رفتن نداشت، گفت: در دفتر خود به وی گفتم ۱۹ تیر دوره مدیریتی شما تمام شده است اما بیان کرد کنار نمی روم و باید بنده را عزل کنید و چند ماه طول کشید معاون قهرمانی جدید وزارت ورزش منصوب شد و شاهد استعفای رییس قبلی بودیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل