26 هزار زائر اربعین از مرز خسروی عازم کربلای معلی شدند


26 هزار زائر اربعین از مرز خسروی عازم کربلای معلی شدند

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: ۲۶ هزار زائر اربعین از مرز خسروی عازم کربلای معلی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی اکبر جاویدان ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از مرز خسروی، اظهار کرد: تردد در مرز خسروی روان و زائران بدون هیچ مشکلی از ساعت ۶ صبح تا ۱۷ عصر به عتبات عالیات و کربلای معلی اعزام می‌شوند.

وی یادآوری کرد: روز گذشته ۹ هزار و ۴۰۲ نفر از مرز خسروی عازم عتبات عالیات شدند که نسبت به روز قبل از آن سه هزار و ۷۷۵ نفر افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به مطلوب بودن وضعیت امکانات و شرایط زیرساختی مرز خسروی، امنیت حاکم بر مرز خسروی را بسیار مطلوب عنوان کرد و گفت: حدود ۲۶ هزار زائری که پایانه خسروی را برای تردد خود انتخاب کرده‌اند بدون هیچ مشکلی به کربلای معلی مشرف شده‌اند.

جاویدان از فعال بودن ۵۸ گیت در مرز خسروی خبر داد و تصریح کرد: نمایندگان همه پلیس‌های تخصصی و معاونت‌ها از جمله پلیس آگاهی، امنیت عمومی، امنیت اقتصادی، راه، راهور، وظیفه عمومی و … نیز در مرز مستقر و آماده ارائه خدمات و مشاوره‌های لازم به زائران هستند.

وی تاکید کرد: نکته‌ای که زائران اربعین باید مدنظر داشته باشند این است که در مرز هیچ گونه خدماتی از نظر صدور و تمدید گذرنامه انجام نمی‌شود و این افراد باید در شهر کرمانشاه و یا شهرستان‌های استان خدمات مربوط به گذرنامه خود را دریافت کنند.

سردار جاویدان بیان کرد: با توجه به حجم زیاد مراجعه کنندگان به ادارات گذرنامه در استان کرمانشاه، مجموعه انتظامی برای تسهیل و تسریع کار زوار یک واحد تمدید گذرنامه در مرکز پلیس گذرنامه کرمانشاه راه‌اندازی کرده و کسانی که گذرنامه آن‌ها از سال ۹۱ به بعد که ایراد و مخدوش نباشد برای ۶ ماه و یکبار خروج از مرز تمدید می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!