نصب روزشمار در پروژه‌ها به فراموشی سپرده شده است


نصب روزشمار در پروژه‌ها به فراموشی سپرده شده است

همدان- رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: مصوبه شورا در خصوص اعلام زمان‌بندی برای پروژه‌ها به فراموشی سپرده شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی حیدری چهارشنبه در نطق پیش از دستور صحن شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: در تقاطع غیرهمسطح رسالت، عرشه پل شهید حجه‌فروش به دلیل تعمیر اقلام مصرفی در دست تعمیر بوده و این امر متداول است.

وی با تأکید بر اینکه صحبت‌ها در خصوص نقص فنی در این تقاطع، پایه و اساس ندارد، گفت: این تعمیر به منظور تعویض درز به عنوان جنس مصرفی تقاطع‌ها در دست انجام بوده و این بازه زمانی به این دلیل انتخاب شد که تداخلی با ترافیک اربعین و بازگشایی مدارس نداشته باشد.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: در تقاطع غیرهمسطح شهید همدانی نیز بتن‌ریزی در دو نوبت انجام شده و روند امروزی کار مطلوب است که ای کاش این روند زودتر آغاز شده بود و هر چه زودتر شاهد اتمام کار و بهره‌برداری از این پروژه بودیم.

حیدری در ادامه، به مصوبه شورا در خصوص اعلام زمان‌بندی برای پروژه‌ها و فراموشی این مصوبه اشاره کرد و افزود: قرار بر این بود که زمان آغاز و پایان هر گونه عملیات تعمیری و اجرایی به اطلاع مردم رسانده شود که در تعمیر تقاطع غیرهمسطح رسالت اینگونه عمل نشده است.

وی با بیان اینکه در تقاطع غیرهمسطح شهید همدانی حدود ۲۰ نوبت وعده نصب تابلوی روزشمار داده شد و عمل نشده است، تصریح کرد: مصوبه شورا قانون بوده و به منظور جلوگیری از بروز مشکل باید این امر محقق شود.

در ادامه این جلسه، اکبر کاوسی امید نیز با تأکید بر اینکه شورای شهر یک رکن تصمیم‌گیری بوده و مردم نمایندگان را برای حضور در پارلمان شهری انتخاب می‌کنند، اظهار کرد: شورای شهر زیرمجموعه دولت، مجلس و قوه قضائیه نیست و خود یک مرجع پاسخ‌دهی است.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات شورای شهر همدان گفت: اعضای کمیسیون‌ها ضمن تبیین جایگاه شورای اسلامی شهر، باید کنار یکدیگر در راستای حفظ و ارتقا آن تلاش کنند.

وی با بیان اینکه اگر چشم امید مردم به نمایندگان خود در شورا نبود، مسائل مختلف خود را از آنها پیگیری نمی‌کردند، تصریح کرد: هر عضو شورا به استناد وظیفه و اختیارات قانونی و تعهد خود در برابر مردم، هر مشکلی در حوزه انتخابی خود را می‌تواند پیگیری کند.

کاوسی‌امید با اشاره به بند ۳۲ ماده ۸۰ در خصوص لزوم ارائه بودجه دستگاه‌های خدمات‌رسان به شورا، افزود: علیرغم درخواست کتبی از مدیران عامل دستگاه‌های خدمات رسان، در خصوص ارائه بودجه دستگاه مربوطه به شورا، در راستای اطلاع از بودجه مذکور برای برنامه‌ریزی و ارتقا کیفیت مدیریت شهر، متأسفانه هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم.

وی در پایان یادآور شد: به عنوان نمایندگان مردم در چارچوب قانون، با تمام توان پیگیری‌ها را انجام می‌دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا