بخشی از وسایل سرمایشی مورد نیاز خوزستان تأمین شد


بخشی از وسایل سرمایشی مورد نیاز خوزستان تأمین شد

اهواز- استاندار خوزستان گفت: بخشی از وسایل سرمایشی مورد نیاز استان تأمین شده که در اختیار مدارس، بیمارستان‌ها و مراکز عمومی و عام‌المنفعه قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق خلیلیان عصر امروز چهارشنبه ضمن بازدید از انبار اموال تملیکی خوزستان در شهرک صنعتی شماره سه اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مباحث مرتبط با اموال تملیکی در دولت گذشته شاهد نابسامانی شدید و بی تدبیری بودیم که اموال از جمله خودروها، موتور و لوازم خانگی و پارچه و … از بین می‌رفتند.

وی افزود: با تدابیر دولت و دستور رئیس جمهور و پیگیری وزیر اقتصاد و سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی صورت گرفته این کار در کشور در حال ساماندهی است.

استاندار خوزستان ادامه داد: امروز شاهد افتتاح این مجموعه بزرگ هستیم و اینکه کالاها شناسنامه دار شده و رصد و ارزیابی می‌شوند و با سرعت اینها را تعیین تکلیف می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان ۲۲۰ تختی علوی آبادان و خانه هنرمندان اهواز آماده افتتاح است، عنوان کرد: بازسازی تبعات ناشی از زلزله اندیکا اقدامات بسیار بزرگی در راستای حل مشکلات ناشی از زلزله و رفع محرومیت آن منطقه انجام شده و ۴۶۰ واحد مسکونی با مصالح استاندارد و ۳۷۵ جایگاه دام ساخته شده است.

استاندار خوزستان خبر داد: بخشی از وسایل سرمایشی مورد نیاز استان تأمین شده و با دستور رئیس جمهور و عنایت وزیر اقتصاد بخشی از کولرها در اختیار مدارس، بیمارستان‌ها و مراکز عمومی و عام‌المنفعه قرار می‌گیرد.


منتخب امروز


تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟