مستند زندگی «سردار شهید محمدزاده» در حال ساخت است


مستند زندگی «سردار شهید محمدزاده» در حال ساخت است

بجنورد- فرمانده سپاه خراسان شمالی از آغاز ساخت مستند زندگی سردار رجبعلی محمدزاده خبر داد و گفت: با کمک بنیاد شهید می‌توان اثری با کیفیت بالاتر تولید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار اسماعیل فرجی چهار شنبه شب در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خراسان شمالی که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: خراسان شمالی ۳ هزار شهید و ۷ هزار جانباز دارد که با توجه به فاصله این استان تا مرزهای غربی بی نظیر است.

فرمانده سپاه خراسان شمالی ادامه داد: از این رو باید خراسان شمالی در صدر برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار داشته باشد.

وی تولید فیلم‌های فاخر از زندگی نامه‌های شهدا را ضروری دانست و افزود: خراسان شمالی سرداران بزرگی دارد که زندگی نامه آن‌ها باید به نمایش در بیاید.

فرجی از آغاز ساخت مستند زندگی سردار رجبعلی محمدزاده نیز خبر داد و گفت: با کمک بنیاد شهید می‌توان اثری با کیفیت بالاتر تولید کرد.

علی جدی، نماینده شیروان در مجلس نیز در این جلسه اظهار کرد: کانون‌های فرزندان شهدا و ایثار گران در خراسان شمالی فعال نیستند.

وی افزود: شیروان ۲۴ درصد شهدای استان را به نام خود ثبت کرده در حالی که تنها ۱۷ درصد جمعیت را دارا است.

جدی گفت: خراسان شمالی همواره نشان داده پایبند ارزش‌های انقلاب اسلامی است اما این استان در شاخص‌های رفاهی جزو سه استان پایین کشور است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

رازگشایی از ناپدید شدن ناگهانی صدها ستاره در آسمان!