ویلاهای دوبلکس و بزرگ در شمال را دربست اجاره کنید


شمال مقصد گردشگری بسیاری از مردم ایران است. فرقی نمی‌کند که در چه زمانی از سال باشیم، شمال همیشه برای مسافرت عالی است. بهارهای سرسبز با عطر شک...

شمال مقصد گردشگری بسیاری از مردم ایران است. فرقی نمیکند که در چه زمانی از سال باشیم، شمال همیشه برای مسافرت عالی است. بهارهای سرسبز با عطر شکوفههای مرکبات و بارانهای موسمی آن، تابستان گرم که فصل شنا و دریا است، پاییز هزار رنگ با هوای دلانگیز و حالوهوای رویایی و زمستانهای معتدل هر کدام جذابیت خاصی به این نقطه از کشور عزیزمان میبخشد.

تعداد مسافران شمالرو، همیشه خیلی زیاد است. انقدر زیاد که جادههای منتهی به شمال در زمان تعطیلات پر از مسافر است و ترافیک آن یکی از جاذبههای سفر به شمار میآید! اما ممکن است بعضی از مسافران نتوانند ویلا و اقامتگاه مناسب را به ویژه در روزهای تعطیلات پیدا کنند. پیشنهاد ما به شما این است: ویلاهای دوبلکس و بزرگ را در شمال را دربست اجاره کنید و قبل از راهی شدن این کار را انجام دهید. در این صورت مثل همیشه در آنجا به شما خوش میگذرد.

ویلاهای دوبلکس و بزرگ در شمال را دربست اجاره کنید

ویلا در شمال فراوان است

فرقی نمیکند که قصد دارید به مازندران سفر کنید و یا راهی گیلان خواهید شد. شمال، شمال است، آبوهوای همه جاهای ساحلی آن تقریبا شبیه هم است، دریا و کوه دارد، سرسبز است و کلی اقامتگاه برای مسافران وجود دارد. در حقیقت ویلا در شمال فراوان است. اما این که شما چه ویلایی را چطور و با چه قیمتی اجاره کنید اهمیت دارد.

برای کسانی که میخواهند سفری آرام به شمال داشته باشند و یا گروهی سفر میکنند، ویلا باید دربست باشد. اگر قرار باشد شما در ویلایی اقامت کنید که سرویس بهداشتی و یا حیاط مشترک داشته باشد، استقلال خود را از دست خواهید داد. اکثر ویلاهای شیک و دربست هم دوبلکس هستند. بنابراین برای اجاره دربست انواع ویلاهای دوبلکس در جاباما شمال اقدام کنید و راحتترین جا را برای یک سفر دلانگیز انتخاب کنید.

قیمت ویلاها در شمال چگونه است؟

پاسخ این سوال به عوامل متعددی بستگی دارد. زمانی که شما قصد دارید در شمال ویلا اجاره کنید اولین عامل تعیین قیمت ویلا است. در واقع قیمت ویلا در زمانهای پرمسافر مانند تعطیلات نوروز و یا هر تعطیلات دیگری، به ویژه در فصل تابستان ممکن است چند برابر زمانهای دیگر باشد. در حقیقت قیمت یک ویلا در زمستان شاید به نصف یا یک سوم همان ویلا در زمانهای پرمسافر برسد. ویلا در بعضی از شهرها نیز از شهرهای دیگر گرانتر است که بستگی به امکانات رفاهی و تفریحی هر شهر دارد.

عامل دیگر به محله و منطقهای که قصد دارید در آن ویلا اجاره کنید مربوط است. اگر شما قصد داشته باشید در نواحی کوهستانی شمال یک ویلای دوبلکس و بزرگ اجاره کنید، هزینه کمتری را نسبت به یک ویلای مشابه در نزدیکی دریا خواهید پرداخت. ویلاهای نزدیک دریا هم بسته به میزان نزدیکی به آب فیمتهای متفاوتی دارند.

علاوه بر همه اینها، امکانات رفاهی و شرایط خود ویلا حرف اول را میزند. طبیعی است که اگر شما یک ویلای دوبلکس و بزرگ را در منطقهای دور از دریا اجاره کنید، هزینه بیشتری نسبت به یک ویلا یا پلاژ ساده نزدیک آب خواهید پرداخت. بسته به شرایط و زمان سفرتان میزان هزینهای که برای اجاره یک ویلا پرداخت میکنید، فرق میکند.

ویلاهای دوبلکس و بزرگ در شمال را دربست اجاره کنید

شمال، تنها مقصد بعضی از گردشگران

بسیاری از ما، به ویژه کسانی که در شهرهای تهران و کرج و سایر مسیرهای منتهی به شمال زندگی میکنیم، اولین مقصد سفرمان را شمال در نظر میگیریم. بعضیها، بدون توجه به این که تعطیلات هست یا نه، چهارشنبه شب بعد از پایان یک هفته کاری به سمت شمال راه میافتند و جمعه شب به شهر خود بازمیگردند تا خود را برای یک هفته کاری جدید آماده کنند.

چمدان و ساک این افراد هیچ وقت باز نمیشود و کولهبارشان همیشه آماده است. برای این افراد شمال مثل خانه دوم است که حاضرند در کوتاهترین تعطیلات ممکن، حتی تعطیلات آخر هفته هم به این منطقه دیدنی از کشورمان بروند و نه دوری راه برایشان مهم است و نه خستگی سفر. این افراد به دلیل این که زیاد به سفر میروند و همه جا را میشناسند، معمولاً بهترین ویلاها و اقامتگاهها را اجاره میکنند و اوقات خود را در ویلاهایی دلپذیر صرف میکنند.

در نوروز شمال غلغله است

تعطیلات نوروز زمان مناسبی است که همه از سراسر ایران برای سفر به شمال برنامهریزی کنند. در این زمان شاهد مردم مشهد، شیراز، یزد و…. هستیم که به شمال سرازیر میشوند. در این زمان از سال معمولا افراد دوست دارند که به صورت گروهی یا با خانواده و یا با دوستان خود به سفر بروند. گاهی دوستان و آشنایان از سرتاسر کشور جمع میشوند تا عید نوروز را در کنار هم در شمال گذرانده و با هم سال را نو کنند.

در چنین شرایطی این افراد به ویلاهای دوبلکس و بزرگ دربست نیاز دارند و در این زمان نه تنها کوچه و خیابانها در شهرهای شمالی غلغله است، بلکه ترافیک اجاره کردن ویلا نیز شدیدتر است. برنده این رقابتها کسانی هستند که زودتر دست به کار شوند و از طریق پلتفرمهای اجاره بهترین و مناسب ترین ویلا را برای سفرشان رزرو و اجاره کنند.

سفر به شمال در تعطیلات تابستانی

تابستان برای خیلیها بهترین زمان سفر به شمال است. به دلیل تعطیلی مدارس و دانشگاهها، بسیاری از خانوادهها از محدودیت کمتری برای انتخاب زمان سفر برخوردار هستند. علاوه بر این که در ماه خرداد و خود تابستان میتوان تعطیلات بیشتری را برای مسافرت به این بخش از کشور پیدا کرد. مهمتر از همه اینها هوای شمال است که در تابستان برای دریا رفتن بسیار مناسب است.

همه عوامل یاد شده موجب میشود که شمال در تابستان هم شلوغ باشد و البته شلوغی آن به اندازه تعطیلات نوروزی نیست. با این همه شما برای اجاره یک ویلای دربست و به ویژه دوبلکس و بزرگ باید دست بجنبانید و دقیقا لحظهای که تصمیم به سفر گرفتید، ویلای خود را به صورت آنلاین رزرو کنید. در این صورت هنگام رسیدن به شمال، لازم نیست که برای یافتن یک مکان خوشایند دربدر شوید و وقت تلف کنید.

ویلاهای دوبلکس و بزرگ در شمال را دربست اجاره کنید

در پاییز و زمستان به کدام قسمت شمال سفر کنیم؟

پاییز شمال، بهشت کسانی است که عاشق رنگ هستند. ترکیب رنگ باغهای همیشه سبز مرکبات در بخشهای کم ارتفاع و طیف رنگهای زرد و نارنجی در جنگلها و مناطق کوهستانی، به اندازهای زیباست که هر بینندهای را مسحور خود میکند. جادههای منتهی به شمال به ویژه جاده چالوس و فیروزکوه هم از این قاعده مستثنی نیستند و سفر شما را بسیار دلنشین و به یادماندنی میکنند. اگر دوست دارید کمی سرما به جانتان بیفتد، میتوانید زمستان به شمال رفته و با اجاره ویلاهای بسیار خوب و بزرگ با قیمت مناسب و همچنین تماشای امواج کوبنده بر ساحل و یا برف روی درختان بلند از سفرتان لذت ببرید.

 



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...