قطع سالانه 15 هزار درخت درکهگیلویه و بویراحمد/ شبکه گازرسانی نیست


قطع سالانه 15 هزار درخت درکهگیلویه و بویراحمد/ شبکه گازرسانی نیست

یاسوج_ نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: در مناطق فاقد شبکه گازرسانی استان، سالانه پانزده هزار درخت قطع می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی روشنفکر ظهر پنجشنبه در آئین بهره‌برداری از شبکه گاز رسانی به ده روستای منطقه «شبلیز» در شهرستان دنا، افزود: سالانه در استان با هدف تأمین سوخت در مناطق غیر برخوردار از شبکه گازرسانی، بین ده تا پانزده هزار اصله درخت توسط مردم قطع می‌شوند و با گازرسانی ۱٠٠ درصدی به استان از این معضل جلوگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۸۹ درصد از مناطق روستایی استان از نعمت گاز برخوردار هستند، اظهار داشت: ۱۱ درصد باقیمانده نیز با همت مسئولان به این شبکه متصل خواهد شد.

روشنفکر با اشاره به افتتاح گازرسانی روستایی در شهرستان دنا، گفت: منطقه «شبلیز» یکی از مناطق بکر و سردسیری شهرستان دنا بوده که قریب به ۱۸۰۰ نفر جمعیت دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس تصریح کرد: مردم این منطقه در فصل سرما با مشکلات زیادی در تأمین سوخت مواجه بودند که با اجرای پروژه گازرسانی ده روستای این منطقه در کمتر از شش ماه از نعمت گاز برخوردار شدند.

وی ابراز داشت: امروز در شهرستان دنا قریب به ۲۰ پروژه در حوزه فناوری و ارتباطات کلنگ زنی یا بهره‌برداری شد، گفت: برای این پروژه‌ها قریب به ۷۴ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

روشنفکر افزود: در حوزه راه نیز ده پروژه با اعتباری بالغ بر سی میلیارد تومان در شهرستان دنا در حال اجرا بوده و یا به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا