رسیدگی به وضعیت نیمه‌کاره فرهنگسرای آبادان


رسیدگی به وضعیت نیمه‌کاره فرهنگسرای آبادان

آبادان- وزیر فرهنگ و ارشاد بر رسیدگی به وضعیت نیمه‌کاره فرهنگسرای آبادان تاکید کرد و گفت: تکمیل این پروژه را وظیفه خود می‌دانیم که هر چه زودتر باید تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اسماعیلی عصر امروز پنجشنبه ضمن بازدید از فرهنگسرای نیمه‌کاره آبادان تاکید کرد: باید به وضعیت نیمه‌کاره این فرهنگسرا رسیدگی شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد افزود: فارغ از اینکه ببینیم چه کسی در نیمه‌کاره ماندن فرهنگسرای آبادان مقصر است، تکمیل این پروژه را وظیفه خود می‌دانیم که هر چه زودتر باید تکمیل شود.

وی گفت: البته در این راستا نیز «سیدمحمد مولوی» نماینده مردم آبادان در مجلس پیگیری‌های زیادی در این خصوص انجام دادند.

نماینده مردم آبادان در مجلس در این بازدید انتقاد کرد: این ساختمان ۴۰ درصد بیشتر پیشرفت ندارد و تحویل سازمان منطقه آزاد اروند شده اما این سازمان در وظایف خود کوتاهی کرد.

مولوی با بیان اینکه ۱۷ سال است که این پروژه معطل مانده است، خبر داد: برای تکمیل این فرهنگسرا به ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با تاکید بر اینکه برای تکمیل این پروژه از طریق وزارت و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری‌های لازم را انجام داده است، گفت: این پروژه باید از مسئولیت سازمان منطقه آزاد اروند خارج شود زیرا منطقه آزاد اروند در این خصوص همکاری لازم را انجام نمی‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید