دستگاههای هرمزگان در شایسته گزینی فقط 40درصد اهداف را محقق کردند


دستگاههای هرمزگان در شایسته گزینی فقط 40درصد اهداف را محقق کردند

بندرعباس - سرپرست سازمان برنامه و بودجه هرمزگان گفت: دستگاههای اجرایی در حوزه شایسته‌گزینی حدود ۴۰ درصد از اهداف خود را محقق کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم شاکری‌زاده در تشریح کم و کیف ارزیابی دستگاهها در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان بیان داشت: این جشنواره در مجموع ۲ شاخص عمومی و اختصاصی، ۲ هزار امتیاز دارد که در سال ۱۴۰۰ معادل ۷۰ درصد از هدف‌های دستگاه‌ها محقق شده است‌.

وی، با اشاره به تحقق ۷۰ درصدی ارائه خدمات الکترونیکی دستگاههای دولتی هرمزگان، گفت: دستگاههای اجرایی در حوزه شایسته‌گزینی حدود ۴۰ درصد از اهداف خود را محقق کردند و در حوزه سلامت اداری، حدود ۷۲ درصد از اهداف دستگاه‌های دولتی محقق شده است.

شاکری‌زاده، با اشاره به استقرار نظام جامعه و توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، اظهارداشت: حدود ۷۶ درصد از ادارات موفق به اجرای برنامه‌ها و اهداف در حوزه اقامه نماز شدند.

وی عنوان کرد: به صورت کلی کیفیت ارائه خدمات در دو بخش اختصاصی و عمومی، ۸ درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هرمزگان تصریح کرد: در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی، اداره کل شیلات استان هرمزگان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان به عنوان دستگاه برتر شناخته شدند.

معاون توسعه مدیریت ومنابع استانداری هرمزگان و فرماندار بندرعباس نیز به عنوان معاون برتر استاندار و فرماندار برتر انتخاب شدند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان