ساختار منظمی برای نهضت سوادآموزی در خراسان شمالی تعریف شود


ساختار منظمی برای نهضت سوادآموزی در خراسان شمالی تعریف شود

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: هرچند استان خراسان شمالی پیشرو در شناسایی افراد بازمانده از تحصیل است اما باید ساختار منظم تری برای نهضت سواد آموزی تعریف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد پیش از ظهر شنبه در شورای آموزش و پرورش خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تحقق مواردی همچون افزایش کیفیت تحصیل، استمرار نهضت مهارت آموزی و سواددار کردن افراد بازمانده از تحصیل عزم جهادی می‌طلبد.

استاندار خراسان شمالی در خصوص طرح استانی خشت اول معماران تربیت، گفت: توجه ویژه به معلمان کلاس اول و کلاس‌ها در راستای کیفیت بخشی به آموزش پایه اول دبستان امری ضروری است زیرا وجود یک معلم حتی در روستا می‌تواند حرکت آفرین باشد.

وی جلسات شورای آموزش و پرورش را یکی از کیفی ترین جلسات استان دانست و افزود: تمام مصوبات این شورا باید با برنامه ریزی، کارشناسی و نیاز سنجی شده باشد و دستگاه‌های اجرایی هم ملزم به همکاری در اجرای این طرح‌ها هستند.

حسین نژاد در ارتباط با مسابقات ورزشی و اعزام‌ها نیز خاطر نشان کرد: با فراهم کردن زیر ساخت‌های ورزشی، تأمین اعتبارات و همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی استان می‌توان توفیقات خوبی را به دست آورد.

استاندار خراسان شمالی بر استمرار نهضت مهارت آموزی تاکید کرد و گفت: تمام تلاش ما بر این است تا بازمانده از تحصیل نداشته باشیم؛ همچنین می‌توان از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد در مناطق حاشیه شهرها در راستای توانمندسازی و نهضت سواد آموزی کمک گرفت.

وی تصریح کرد: هرچند استان خراسان شمالی پیشرو در شناسایی افراد بازمانده از تحصیل است اما باید ساختار منظم تری برای نهضت سواد آموزی تعریف شود.




عکس نوشته و متن روز جهانی دوقلوها | 25 عکس نوشته و پیامک تبریک روز جهانی دوقلوها