خروج بیش از 790 هزار زائر ایرانی از مرزهای خوزستان


خروج بیش از 790 هزار زائر ایرانی از مرزهای خوزستان

اهواز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: ۷۹۰ هزار و ۸۷ زائر ایرانی در ۱۸ روز گذشته از پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه خارج شدند.

محمد جولانژاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: در هجده روز گذشته، یک میلیون و ۴۵ هزار و ۵۱۳ نفر از پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه تردد داشتند که از این میزان ۷۹۴ هزار و ۴۷ زائر ایرانی خارج و ۱۷۵ هزار و ۵۷۷ زائر ایرانی وارد کشور شدند.

وی گفت: از این تعداد تردد نیز ۲۵۹ هزار و ۵۱۵ هزار نفر از پایانه مرزی چذابه به ثبت رسید که سهم خروج زائران ایرانی ۲۰۶ هزار و ۲۴ نفر و ورود زائران ایرانی به کشور از این مرز ۴۰ هزار و ۳۹۲ نفر بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با بیان اینکه در ۱۸ روز گذشته از مرز شلمچه ۷۸۵ هزار و ۹۹۸ زائر تردد داشتند، تصریح کرد: از این تعداد نیز ۱۳۵ هزار و ۱۸۵ نفر ورود و ۵۸۸ هزار و ۶۳ نفر از مرز خارج شدند.

جولانژاد بیان کرد: روز گذشته (۱۸ شهریور) از پایانه مرزی بین‌المللی شلمچه ۱۵۴ هزار و ۵۴۷ تردد داشتند که ۱۰۹ هزار و۲۴۳ زائر ایرانی خارج و ۴۲۸۷۸ زائر ایرانی وارد کشور شدند.

وی گفت: در همین روز از پایانه مرزی بین‌المللی چذابه ۸۰ هزار و ۷۴۷ تردد ثبت شده که ۶۳ هزار و ۶۳۴ زائر ایرانی خارج و ۱۶ هزار و ۷۴۲ زائر ایرانی وارد کشور شدند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


منتظر اعلام رسمی زمان تخریب سازه باقی مانده متروپل هستیم