لزوم جلب توجه خیران به حوزه سلامت/ خدمات سلامت تعطیلی ندارد


لزوم جلب توجه خیران به حوزه سلامت/ خدمات سلامت تعطیلی ندارد

بجنورد- امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه خدمات حوزه سلامت تعطیلی ندارد، گفت: توجه خیران به حوزه سلامت باید جلب شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری ظهر یک شنبه در بازدید از پروژه‌های خیرساز حوزه سلامت در بجنورد، اظهار کرد: گسترش فرهنگ وقف و اقدامات خیرخواهانه در حوزه سلامت اهمیت ویژه دارد.

امام جمعه بجنورد ضمن تقدیر از اقدامات انجام‌شده در حوزه جلب مشارکت خیران برای پیشبرد اهداف حوزه سلامت، بیان کرد: پروژه‌های بهداشت و درمان که به‌صورت مشارکتی با خیران ایجاد شده است، زمینه خدمات‌رسانی به مردم را فراهم و تسریع می‌کند.

وی با بیان اینکه فعالیت خیران سلامت، یک نیاز در این حوزه محسوب می‌شود، افزود: محور رشد و تحول در هر جامعه‌ای وابسته به سلامت آن جامعه است که توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان می‌تواند این سلامتی را تضمین کند.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: سلامت یکی از بخش‌های مهم جامعه است که تعطیل‌بردار نیست و حوزه فعالیت‌ها در این مجموعه نیز بسیار گسترده است؛ بنابراین کمک خیران و گسترش فرهنگ وقف در حوزه سلامت، علاوه بر باقیات‌الصالحات، بانی خیر و سبب تقویت خدمت‌رسانی به مردم بخصوص در مناطق محروم می‌شود؛ ازاین‌رو باید این فرهنگ را حفظ و گسترش دهیم.

گفتنی است در این برنامه از تعدادی از پروژه‌های در حال ساخت مشارکتی با خیران سلامت از جمله پایگاه اورژانس ۱۱۵ در بش‌قارداش و چند مرکز جامع خدمات سلامت در حاشیه شهر بجنورد بازدید شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


مرزهای کشور در امنیت کامل قرار دارد