تریلر جذاب رینبو سیکس موبایل را تماسا کنید


تریلر جذاب رینبو سیکس موبایل را تماسا کنید

یوبی‌سافت تریلر رینبو سیکس موبایل – Ranbow Six Mobile را منتشر کرد که خبر از ظهور یک بازی به سبک کانتر استریک برای گوشی‌ها می‌دهد.جدیدترین تریلر از بازی مورد انتظار رینبو سیکس موبایل منتشر شد. این بازی که توسط یوبی‌سافت در حال توسعه است، تفاوت‌های...

یوبی‌سافت تریلر رینبو سیکس موبایل – Ranbow Six Mobile را منتشر کرد که خبر از ظهور یک بازی به سبک کانتر استریک برای گوشی‌ها می‌دهد.

جدیدترین تریلر از بازی مورد انتظار رینبو سیکس موبایل منتشر شد. این بازی که توسط یوبی‌سافت در حال توسعه است، تفاوت‌های زیادی با نسخه اصلی بازی Rainbow Six Siege ندارد و بسیاری از قابلیت‌های بازی اصلی، مستقیما به نسخه موبایل آمده‌اند.

تریلر جدید بازی رینبو سیکس موبایل، گیم پلی جذاب این بازی را با حضور اپراتورهای مختلف بازی نشان می‌دهد. گان پلی این اثر، مانند نسخه اصلی فوق‌العاده به نظر می‌رسد و اگر در توسعه این بازی مشکلی به وجود نیامده باشد (که با توجه به سابقه یوبی‌سافت بعید نیست!)، احتمالا با یکی از بهترین بازی‌های شوتر تاریخ گوشی‌های هوشمند طرف باشیم.

در زمینه گرافیک، بازی چشم‌نواز عمل کرده و شاید در نگاه اول، کسی متوجه نشود این تریلر، مربوط به یک بازی موبایلی است. البته این مورد شاید برای تمام کاربران خبر خوبی نباشد و برای اجرای این بازی، به یک گوشی نسبتا قدرتمند نیاز داشته باشید.

رینبو سیکس موبایل فعلا فقط در اختیار اندرویدی‌ها است!

با این که معمولا بازی‌های بزرگ ابتدا برای کاربران سیستم عامل iOS منتشر می‌شوند اما این بار، شرکت یوبی‌سافت تصمیم گرفته بازی را ابتدا برای کاربران سیستم عامل اندروید عرضه کند.

البته این بازی هنوز به صورت پایدار برای گوشی‌های اندرویدی منتشر نشده اما کسانی که می‌خواهند زودتر از بقیه این عنوان را تجربه کنند، می‌توانند با Pre register کردن این بازی در پلتفرم گوگل پلی استور، جزو کسانی باشند که به بتای محدود بازی دسترسی دارند.

تریلر جذاب رینبو سیکس موبایل را تماسا کنید

نکته دیگری هم که باید به یاد داشته باشید این است که بتای بازی Rainbow Six Mobile فعلا در اختیار کاربران تمام کشورهای جهان نیست. گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهند این بازی به صورت بتا در کشورهای ایالات متحده آمریکا، برزیل، مکزیک، کانادا، سنگاپور و هند در دسترس است.

بازی رینبو سیکس موبایل اولین بار در ماه آوریل سال جاری (فروردین‌ماه) میلادی معرفی شد. این بازی هنوز وارد فاز انتشار عمومی و پایدار نشده اما می‌توان انتظار داشت در ماه‌های آینده، امکان دانلود بازی برای تمام کابران ممکن شود؛‌ البته اگر یوبیسافت محدودیتی را برای کاربران ایرانی ایجاد نکند.

منبع :gaming bolt

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)