موانع سرمایه گذاری بخش خصوصی در تنکابن رفع شود/حذف مدیران کم کار


تنکابن - استاندار مازندران خواستار رفع موانع سرمایه گذاری در شهرستان...
تنکابن - استاندار مازندران خواستار رفع موانع سرمایه گذاری در شهرستان تنکابن شد و گفت: بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در منطقه فعال شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور یکشنبه شب در شورای اداری استان در تنکابن از این شهرستان به عنوان منطقه مهم تاریخی یاد کرد و گفت: این شهرستان دارای فرهنگ غنی بوده است و کمترین مسائل را در شهرستان شاهد هستیم.

وی با عنوان اینکه برخی از بزه‌ها ناشی از مهاجرت‌هایی بوده که در شهرستان صورت گرفته است، افزود: پیام روستای شانه تراش تنکابن این است که اگر اراده حاکم شود کارهای زیادی را در شرایط تحریمی می‌توان انجام داد.

وی با اظهار اینکه تمام تلاش باید براین باشد تا بتوانیم با فعال کردن بخش خصوصی و سرمایه گذاری به رشد اقتصادی منطقه کمک کنیم، خواستار رفع موانع فراروی سرمایه گذاری شد و گفت: زمان صدور مجوزها در شهرستان کاسته شود.

حسینی پور با تاکید براین که همه مدیران دارای اختیار لازم هستند، افزود: اگر کسی عرضه ندارد از اختیار خود استفاده کند باید برکنار شود زیرا بسیاری از اختیارات را برای تسریع در کار به شهرستان واگذار کردیم.

استاندار مازندران خواستار مطالبه گری نخبگان و مردم از مسئولان شد و گفت: برای رشد شهرستان باید مردم پای کار بیایند و مطالبه گری کنند همان گونه که در دوران دفاع مقدس شاهد نقش آفرینی مردم بودیم.

وی با اظهار اینکه سرمایه گذاران بخش خصوصی آماده سرمایه گذاری در شهرستان را دارند، افزود: مدیران استان باید سیاست‌ها وبرش شهرستانی را مشخص کنند و متأسفانه سند آمایش شهرستانی استان دارای مشکل است که باید اصلاح وبازنگری شود.

استاندار مازندران وظیفه فرمانداری را بسیار مهم و خطیری برشمرد و گفت: یکی از بحث‌های مهم در شهرستان، مشارکت جوانان نخبه است و باید به جوانان میدان دهیم تا کارهای بزرگی صورت گیرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در مرکز استان سرمایه گذاران بزرگ و قدری را شناسایی کردیم و این طرح در شهرستان تنکابن نیز اجرا شود و در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، ۲۰۰ میلیارد تومان برای رونق کسب وکار در شهرستان مصوب شده است.

وی از مدیران استان خواست تا برای شهرستان‌های استان برنامه اجرایی دقیقی طراحی و تهیه کنند و گفت: مدیران شهرستان‌ها نباید به دچار روزمره گی شوند.

حسینی پور از مردم خواست تا مدیران ناکارآمد را معرفی کنند و افزود: دستگاه‌های نظارتی نیز در حال رصد و نظارت عملکرد مدیران هستند و مدیران خود را پشت سر دیگران مخفی نکنند زیرا دولت وظیفه رفع مشکلات مردم را دارد و اگر مدیری کم کاری کند، حذف می‌شود.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته