ظرفیت کمپ‌های معتادان متجاهر در همدان افزایش می یابد


ظرفیت کمپ‌های معتادان متجاهر در همدان افزایش می یابد

همدان- استاندار همدان با اشاره به تاکید وزیر کشور مبنی بر ساماندهی معتادان متجاهر تا پایان شهریور، گفت: ظرفیت کمپ‌های معتادان متجاهر در استان افزایش می یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی فرزاد شامگاه یکشنبه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان، گفت: در بحث مبارزه با مواد مخدر، موضوع پیشگیری و فرهنگ‌سازی برای ما یک اصل است.

وی با تصریح بر اینکه برنامه‌های مختلف در راستای آگاهی بخشی به خانواده‌ها در پیشگیری از مواد مخدر باید اجرا شود، اضافه کرد: مهمترین پایگاه برای پیشگیری از مواد مخدر، آموزش و پرورش به ویژه مقاطع ابتدایی است.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: کمیته پیشگیری باید اقدامات و برنامه‌های خود را در مدارس و کلاس‌های درس متمرکز کند، تا امر پیشگیری بهتر انجام شود و زمینه فرهنگ‌سازی مهیا شود.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه در حوزه درمانی، نیز تصمیماتی در این جلسه اتخاذ شد که پیرو آن ضرورت دارد معتادان، دوره درمانی را به‌طور کامل بگذرانند، یادآور شد: اداره کل تعاون مکلف است تا زمینه اشتغال معتادان را فراهم کند، در این راستا می‌تواند از ظرفیت خیرین استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه از واحدهای تولیدی دعوت می‌شود با اعلام آمادگی در راستای به کارگیری معتادان بهبودیافته اقدام کنند، گفت: کمپ بانوان نیز در حال انجام و اجرا است.

استاندار همدان یادآور شد: تصمیماتی در این جلسه در راستای جدا کردن معتادان از متکدیان و زباله‌گردها اخذ شد که با همکاری دستگاه‌های مربوطه و شهرداری در این راستا چاره‌جویی می‌شود.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه طبق تاکید وزیر کشور، معتادان متجاهر تا پایان شهریور جمع‌آوری شوند، گفت: ظرفیت کمپ‌های معتادان متجاهر در استان افزایش پیدا می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر عروسکی الیزابت داعشی پایتخت / نیلوفر رجایی فر چه بود و چه شد ! + عکس ها