نظارت بر خدمات‌دهی اتوبوس‌ها در مرز ریمدان/ تخلفات گزارش داده شود


نظارت بر خدمات‌دهی اتوبوس‌ها در مرز ریمدان/ تخلفات گزارش داده شود

زاهدان- در حالی برخی از زائران پاکستانی اربعین حسینی در مرز ریمدان از نرخ کرایه و خدمات‌دهی اتوبوس‌ها گلایه‌مند بودند که مسئولان از نظارت بر خدمات‌رسانی و پیگیری گزارش‌های تخلف خبر دادند.

رئیس کمیته نظارت و ارزیابی ستاد اربعین حسینی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار مهر مستقر در مرز ریمدان با بیان اینکه نرخ نامه کرایه در بدو مرز به تمامی ایستگاه ها داده شده است، گفت: تعزیرات با رانندگانی که در طول مسیر خارج از نرخ نامه کرایه بگیرند برخورد قانونی می کند.

احمد وثوقی راد با اشاره به بازدید میدانی از مرز ریمدان بیان کرد: نرخ نامه در مرز و پایانه ها نصب و به همه موکب ها نیز داده شده است و مسئولیت ستاد مردمی را نیز به موکب ها دادیم تا علاوه بر دستگاه های نظارتی، این افراد نیز بر تخلفات نظارت کرده و موارد را به اطلاع ما برسانند.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سیستان و بلوچستان افزود: اتوبوس ها به دلیل تامین امنیت زائران حسینی، از توقف کردن در اماکن مختلف خودداری می کنند و تنها جایی توقف می کنند که بتوان در آنجا به زائران خدمات دهی کرد.

وی تاکید کرد: تخلفات مربوطه در طول مسیر به تلفن های بازرسی به صورت پیامکی یا تلفنی اطلاع داده شود تا پیگیری کنیم.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟