152 هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان کشف شد


152 هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان کشف شد

زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۱۵۲ هزار لیتر سوخت قاچاق طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمد طاهری اظهار داشت: طرح تشدید مبارزه با قاچاق سوخت با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، طی ۲۴ ساعت گذشته در مسیرهای ارتباطی و نقاط مختلف استان سیستان و بلوچستان به اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: یگان‌های تکاوری و مأموران مستقر در ایست و بازرسی «شهید صدوقی» نصرت آباد و همچنین ایست و بازرسی «شهید یداللهی» شهرستان دشتیاری در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی در حین گشت زنی و ایست بازرسی در سطح مسیرهای ارتباطی استان موفق به شناسایی چند محموله قاچاق سوخت شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در بازرسی از هفت دستگاه کامیون تانکردار از قاچاقچیان سوخت توسط تکاوران یگان‌های تکاوری ۹۷ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل و همچنین مأموران انتظامی مستقر در ایست بازرسی «شهید صدوقی» نصرت آباد از یک دستگاه خودرو تریلی تانکردار مقدار ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت کوره و در یک مأموریت منسجم دیگر توسط مأموران مستقر در ایست و بازرسی «شهید یدالهی» دشتیاری نیز مقدار ۲۳ هزار لیتر گاز مایع قاچاق کشف شد.

وی با اشاره به توقیف ۹ دستگاه کامیون تانکردار حامل سوخت و کشف در مجموع ۱۵۲ هزار لیتر سوخت قاچاق خاطرنشان کرد: در این رابطه ۹ فرد متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار طاهری با تأکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی، بیان کرد: پدیده قاچاق علاوه‌بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا