عملکرد خوب یزد در خدمت رسانی به زائران/ یزد کمبود راننده دارد


عملکرد خوب یزد در خدمت رسانی به زائران/ یزد کمبود راننده دارد

یزد- نماینده ویژه بازرسی پایانه های مسافربری با اشاره به کمبودها در حوزه حمل و نقل استان یزد گفت: یزد برای مواقع خاص نظیر جابه‌جایی زائران اربعین با کمبود راننده و وسیله نقلیه مواجه است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرهمند، صبح دوشنبه در بازدید از پایانه های حمل و نقل مسافر استان یزد با اشاره به بررسی وضعیت و ضوابط مدنظر وزارت راه در رابطه با کیفیت خدمات مسافری به زائران اربعین حسینی، اظهار داشت: در بازدیدهایی که امروز از بخش های مختلف پایانه مسافری و گفتگوی چهره به چهره با زائران حسینی داشتم، وضعیت استان یزد را نسبت به بقیه استان ها خوب و قابل قبول دیدم.

وی ادامه داد: خوشبختانه استان یزد در زمینه حمل و نقل زائران اربعین حسینی نسبت به دیگر استان ها با بحران کمتری روبه‌رو بود و توانست همان بحران ها را با همدلی و همراهی مسئولان استان به خوبی مدیریت کند.

نماینده ویژه بازرسی پایانه های مسافربری یزد با اشاره به کمبودهای موجود در استان یزد نیز گفت: مهمترین کمبودهای استان یزد برای ارائه یک خدمت رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی، تعداد کم راننده و وسیله نقلیه بود که در این رابطه به صورت برخط با مسئولان مستقر در تهران ارتباط برقرار شد و این مسائل به آنها منتقل شد و امیدواریم هرچه سریعتر این موضوعات نیز برطرف شود.

فرهمند با تاکید براینکه در سال جاری حجم استقبال مردم از مراسم اربعین بیش از حد تصور بود، عنوان کرد: متاسفانه امکانات و مواردی که می بایست انجام می شد از طرف عراق و کشور خودمان کامل نبود، ولی تمامی مسئولان با تمام توان پای کار آمدند و تلاش خود را انجام دادند تا بهترین و باکیفیت ترین خدمت رسانی انجام شود و حتی بخش خصوصی نیز امکانات خود را در این رابطه در اختیار وزارت راه قرار داد که تمام این عوامل باعث شد خوشبختانه تا حد توان خدمات رسانی خوبی انجام شود.

وی، موضوع مهم بعدی را در زمینه برگشت زوار ذکر و تصریح کرد: امیدواریم با برنامه ریزی انجام شده و با کمک مسئولان استانی و کشوری، زوار با کمترین مشکل به کشور بازگردند.

گفتنی است؛ نماینده ویژه بازرسی پایانه های مسافربری یزد از طرف وزارت راه و شهرسازی در سفر یک روزه خود به استان یزد از پایانه مسافربری یزد بازدید کرد و به صورت میدانی نحوه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی را بررسی و همچنین طی نشست های جداگانه با تشکل های مسافربری و همچنین مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد مسائل مربوط به حمل و نقل زائران اربعین حسینی را پیگیری کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ مجید رضوی متاسفانه