اولین پرواز اربعین از فرودگاه اراک انجام شد


اولین پرواز اربعین از فرودگاه اراک انجام شد

اراک - مدیر فرودگاه اراک با اعلام اینکه اولین پرواز اربعین از فرودگاه اراک با ظرفیت ۱۵۰ نفر به نجف انجام شد، گفت: پیگیر برقراری پروازهای مجدد نیز هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، شب یکشنبه اولین پرواز اربعین از فرودگاه اراک به نجف انجام شد، این پرواز که از طریق هواپیمایی با ظرفیت ۱۵۰ نفر انجام گرفت به صورت رفت و برگشت خواهد بود.

به گفته مدیر فرودگاه اراک به محض اطلاع رسانی این پرواز ظرف مدت کمتر از سه ساعت تکمیل شد که با این استقبال خوب هم استانی‌ها پیگیری‌ها برای انجام پرواز دوم نیز ادامه دارد.

حسین نسب مدیر فرودگاه اراک همچنین در خصوص قیمت این پرواز هم گفت: نرخ بلیط رفت و برگشت این پرواز ۶ میلیون تومان، یعنی برای هر مسیر سه میلیون تومان است.

وی به زائران نیز توصیه کرد تا در هنگام برگشت به هیچ عنوان گوشی تلفن همراه وارد کشور نکنند چرا که سفر خارجی است و گوشی ریجستر نخواهد شد.

مدیر فرودگاه اراک تصریح کرد: در سابقه پروازی فرودگاه مخصوصاً پروازهای اخیر مشهد، عسلویه و عتبات هیچ‌گونه مشکلی از لحاظ کمبود مسافر وجود ندارد و استقبال و رضایت مردم باعث شده پیگیر برقراری پروازهای مجدد نیز باشیم.

حسین نسب عنوان کرد: در فرودگاه اراک و پروازهایی که ذکر شد مشکل کمبود مسافر نداریم و در حال حاضر تنها مسئله شرکت‌های هواپیمایی هستند که برای برقراری پروازها گاهی با مشکلاتی در ناوگان خود از جمله کمبود هواپیما و خرابی‌ها مواجه هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل گرگ با نوشته های انگیزشی + متن های زیبا و انگیزشی