عملیات اجرایی ساخت 5 هزار واحد مسکونی در هرمزگان آغاز شد


عملیات اجرایی ساخت 5 هزار واحد مسکونی در هرمزگان آغاز شد

بندرعباس - عملیات اجرایی ساخت پنج هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در حوزه غرب و شرق هرمزگان بصورت ویدئو کنفرانس با حضور استاندار آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، استاندار هرمزگان در آیین آغاز عملیات اجرایی این واحدهای مسکونی که به صورت ویدئوکنفرانسی با فرمانداران شهرستان های استان برگزار شد، افزود: با واگذاری این زمین‌ها، بیش از ۶۰ درصد تعهد چهار ساله دولت درخصوص طرح نهضت ملی مسکن در استان هرمزگان انجام شده است.

مهدی دوستی افزود: نزدیک به ۱۳ هزار قطعه از این ۳۰ هزار قطعه زمین مربوط به زمین های به شرط ساخت است؛ به این صورت که زمین‌ها بیشتر ویلایی تحویل مردم می‌شود و هرچند که طرح های ۲ و چهار طبقه نیز لحاظ شده است.

استاندار هرمزگان اظهارداشت: متراژ زمین های واگذار شده از ۲۲۰ مترمربع تا ۳۰۰ مترمربع متغییر است و کمتر جایی در کشور است که با این مدل انجام شود.

دوستی با اشاره به دستور صریح رییس جمهور مبنی بر تحویل زمین جهت ساخت خانه های ویلایی به مردم، تصریح کرد: از امروز کار دستگاه های اجرایی شروع می شود، همکاری، مانع زدایی، ترغیب و تشویق مردم جهت ساخت زمین های تحویل شده در بازه زمانی مشخص از محورهای اصلی دست اندرکاران باید باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان همچنین در این مراسم گفت: تاکنون بیش از ۱۰۲ هزار و ۸۹۹ نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

عباس کمالی افزود: داده‌های اطلاعاتی این افراد در حال بررسی است تا صلاحیت افراد جهت استفاده از این طرح مشخص شود. البته تاکنون در استان هرمزگان بیش از ۹۰ هزار نفر از این تعداد ثبت‌نام شده به مرحله تعیین تکلیف رسیده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده بسکتبال میامی - بوستون 11 اردیبهشت 1403