ضرورت تعیین تکلیف طرح اقدام ملی مسکن فرهنگیان نهاوند


ضرورت تعیین تکلیف طرح اقدام ملی مسکن فرهنگیان نهاوند

همدان- فرماندار شهرستان نهاوند گفت: طرح اقدام ملی مسکن فرهنگیان نهاوند باید در اسرع وقت تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام احمدوند دوشنبه در جلسه‌ شورای آموزش و پرورش شهرستان نهاوند که در اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، گفت: بعد از دو سال دوری دانش آموزان با کلاس و مدرسه، همه دستگاه‌ها موظف اند که کمال همکاری را با آموزش و پرورش شهرستان به عمل آورند تا خاطره مهر امسال برای دانش‌آموزان به یادماندنی شود.

وی ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی (ع)، با اشاره به نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس و آغاز بهار تعلیم و تربیت، اظهار کرد: در دو سال اخیر متأسفانه شیوع کرونا موجب تعطیلی نسبی کلاس‌های حضوری و وارد شدن لطماتی به فرایند تعلیم و تربیت دانش آموزان شد که لازم است با حضوری شدن مدارس، برنامه‌ریزی لازم برای رفع این آسیب‌ها انجام شود.

فرماندار نهاوند ضمن قدردانی از مجموعه آموزش و پرورش که در قالب پروژه مهر تمهیدات لازم را برای شروع سال تحصیلی را فراهم آورده‌اند، افزود: همه دستگاه‌ها و نهادها امسال باید بسیج شوند تا خاطره‌ای به یادماندنی برای دانش آموزان رقم بخورد و سال تحصیلی را با شور و شوق فراوان آغاز کنند.

احمدوند در ادامه بر لزوم تعیین تکلیف سریع طرح اقدام ملی مسکن فرهنگیان شهرستان تاکید کرد و گفت: فرهنگیان از اقشار نجیب و فرهیخته جامعه هستند بنابراین لازم است در اسرع وقت اداره راه و شهرسازی و بنیاد مسکن شهرستان با همکاری آموزش و پرورش نسبت به تعیین زمین مناسب و در شأن فرهنگیان عزیز برای اجرای طرح اقدام کنند.

وی در ادامه، غیبت نماینده اداره کل نوسازی مدارس استان در جلسه شورای آموزش و پرورش را توجیه‌پذیر ندانست و گفت: اداره نوسازی مدارس استان پای ثابت جلسات شورای آموزش و پرورش است و با توجه به فرارسیدن ایام بازگشایی مدارس، حضور نماینده این اداره کل در جلسه و ارائه گزارش از وضعیت پیشرفت پروژه‌ها ضروری بود.

احمدوند ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی های قبلی و پیش‌بینی های صورت گرفته، قرار بود تعدادی از پروژه‌های در حال احداث آموزش و پرورش برای اول مهرماه وارد چرخه شوند که در این رابطه متاسفانه انتظارات ما از اداره کل نوسازی استان برآورده نشده است.

رئیس شورای آموزش پایان، دانست و پرورش شهرستان در پایان، ضمن قدردانی از مجموعه مدیریت آموزش و پرورش نهاوند، کسب موفقیت‌های ارزشمند در حوزه‌های مختلف آموزشی و پرورشی را مایه مباهات دانست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ عاشقانه جدید آناهیتا همتی و همسر دکترش